سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۴

بیانیه شهردار قزوین در پی حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سوریه

دکتر مهدی صباغی شهردار قزوین طی صدور بیانیه ای حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان بخش کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را «نقض مقررات بین‌المللی توصیف و این اقدام را محکوم کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛

✍متن بیانیه بشرح ذیل است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

 

 

همزمان با سالروز شهادت امیرالمؤمنین حضرت علی(ع)، هواپیماهای رژیم جعلی اسرائیل در جنایتی ساختمان بخش کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که منجر به شهادت تعدادی از مستشاران نظامی کشورمان گردید.

این اقدام رژیم صهیونیستی، مطمئنا در پی شکست‌های پی در پی این رژیم جعلی در برابر مقاومت فلسطین و ایستادگی مردم غزه و سرشکستگی مقابل اراده پولادین رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی منطقه می باشد.

رژیم صهیونیستی با این اقدام ددمنشانه خود بار دیگر قساوت و ظلم آشکار خود و سایر دشمنان جنایتکار ملت ایران را اثبات کرد و مطمئنا انتقام سختی در انتظار دشمنان ملت ایران خواهد بود.

اینجانب ضمن محکومیت این جنایت ددمنشانه، شهادت سردار پاسدار محمد رضا زاهدی و همرزمان گرانقدرشان را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و آحاد ملت شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خدای متعال برای این عزیزان،علو درجات را مسألت می دارم.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط