سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۱

صباغی شهردار قزوین:

صباغی هنرمندان خوب و برجسته ای در شهر قزوین داریم

صباغی شهردار قزوین مطرح کرد: هنرمندان خوب و برجسته ای در شهر قزوین داریم که همواره مجموعه مدیریت شهری را در اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری یاری می کنند.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ مهدی صباغی در آئین تجلیل از فعالان فرهنگی هنری جشنواره های شهری که در تئاتر شهر قزوین برگزار شد، افزود: آیین تجلیل از فعالان فرهنگی هنری جشنواره های شهری نیز به پاس تقدیر از همراهی فعالان فرهنگی و هنرمندان شهر قزوین برگزار شده است که شهرداری را در اجرای برنامه های فرهنگ شهروندی همراهی کرده اند.

وی اظهار کرد: هنرمندان بسیار خوبی در سطح شهر قزوین داریم ولی لازم است که ضمن تولید آثار فاخر فرهنگی منطبق با ارزش های اسلامی و آرمان های انقلاب در زمینه تربیت هنرمندان جوان ارزشی نیز گام های خوبی برداشته شود.

صباغی خاطرنشان کرد: شهر قزوین ظرفیت های فراوان و بالایی در زمینه فعالیت های فرهنگی دارد که می‌توان با همفکری تمامی مجموعه‌های فرهنگی و هنری از این ظرفیت‌ها بهره برد.

وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از مجموعه بزرگ فرهنگی تئاتر شهر در قزوین، ۵۲۵ صندلی به ظرفیت‌ فرهنگ کشور افزوده شد.

شهردار قزوین افزود: از ظرفیت بالای تئاتر شهر قزوین باید در راستای تربیت هنرمندان بومی جوان، توسعه فرهنگ و هنر شهر قزوین و تولید آثار فاخر فرهنگی استفاده شود تا شاهد رشد بیش از پیش شهر مینودری قزوین در عرصه های فرهنگی هنری باشیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم با همکاری متولیان فرهنگی و با استفاده از ظرفیت های خوب هنرمندان بومی شهر قزوین بتوانیم اتفاقات خوبی را برای شهر قزوین رقم بزنیم.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط