پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۶

دعوت شهردار قزوین از شهروندان ولایت مدار قزوین برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

مهدی صباغی شهردار قزوین، با صدور پیامی؛ شهروندان ولایت مدار قزوین را به شرکت حماسی و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قزوین؛ مهدی صباغی شهردار قزوین به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد، متن پیام به این شرح است:

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَ إِنَّ اللَّهَ عَلی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

به کسانی که جنگ بر آنان تحمیل شده،رخصت جهاد داده شده است، چرا که مورد ظلم قرار گرفته‌اند و البته خدا بر پیروزی آنان سخت توانا است. (آیه ۳۹ سوره حج)

روز جهانی قدس، میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است، روز قدس نقطه عطفی است که به سال‌ها مبارزه ملت مظلوم فلسطین برای رهایی از چنگال رژیم جعلی اسرائیل، اصالت بخشید.

روز قدس، فقط متعلق به ملت مظلوم فلسطین نیست، بلکه متعلق به همه آزادگان جهان است تا ندای مظلومان و عدالت‌خواهان در گستره عالم طنین‌انداز شود.

بیت‌المقدس به‌عنوان قبله اول مسلمین باید از چنگال جرثومه فساد و تباهی، رژیم جعلی اسراییل آزاد گردد چرا که چنین رژیم سفاکی با حمایت آمریکای جنایتکار در ماهه‌ای اخیر ده‌ها هزار نفر از مردم بی‌پناه غزه به‌ ویژه هزاران نفر از زنان و کودکان بی‌گناه را به شهادت رسانده و در طی بیش از هفتادسال اشغالگری صدها هزار فلسطینی مظلوم را از خانه و کاشانه خود آواره کرده است.

اینک آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روزجهانی قدس در حالی از راه می‌رسد که وظیفه‌ی امت اسلامی و ملل آزاده‌ی دنیا حمایت از برادران و خواهران خودشان در سرزمین‌های مقدس فلسطین است، تا ان‌شاءالله آرمان آزادی قدس شریف محقق شده و هرچه زودتر با برچیده شدن بساط ظلم و جور رژیم تروریست و نژادپرست اسرائیل، در روز قدسی بزرگ همه‌ی آزادمردان و آزادزنان امت اسلام در قدس شریف نماز باشکوه جمعه را به امامت آن منجی بزرگ و گستراننده عدالت و راستی برگزار نمایند.

بي شك حضور باشكوه و گسترده مسلمانان و همه آزادیخواهان در سراسر جهان در راهپيمايي روز جهاني قدس، از چهره زشت و منحوس صهیونیست کودک کش، آمریکای جنایتکار و هم پیمانانشان پرده برخواهد داشت و پوشالی بودن حمایت از حقوق بشر را به بهترین شکل ممکن به تصویر می‌کشد.

اینجانب، ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس و آرمان آزادی مسجد الاقصی، عموم شهروندان و همشهریان عزیز قزوین را به مشارکت گسترده در راهپیمایی این روز و حمایت از مردم مظلوم فلسطین دعوت نموده و برای جبهه بزرگ مقاومت و غیورمردان و زنان مجاهد فلسطینی آرزوی توفیق، پیروزی و آزادی دارم.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط