یکشنبه ۱۴۰۲/۰۹/۰۵

صلح جو،

ساماندهی بازار سنتی قزوین نیازمند همت استان است

ضرورت دارد تا برای ساماندهی بازار سنتی قزوین مسئولین استانی و شهری پای کار باشند و مطالبه گری از سوی هیات امنای بازار نیز به طور مستمر صورت گیرد.

 به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین ،حسین صلح جو، رییس کمیسیون املاک  وحقوقی شورای اسلامی شهر قزوین در جلسه علنی شورا که با حضور محمدبیگی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از بسیج اصناف و معتمدین بازار قزوین برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شجره طیبه‌ ای است که حراست و صیانت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به گونه ای ژرف در فرجام خود قرار داده است.
 
  وی ادامه داد: بسیج فراگیرترین تشکل مردمی و پویاترین اندیشه راهبردی است که از ابتدای تشکیل، مقتدرانه و با صلابت در خط مقدم صیانت و سیادت از اصول، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی مجاهدانه و مشتاقانه ایستاده است.
 
 صلح جو خاطر نشان کرد: ایثارگران بسیجی سلحشورانه پس از اتمام دفاع مقدس نیز در همه عرصه ها از جمله علمی، تحقیقاتی، فرهنگی، اجتماعی و … خوش درخشیده اند و در تمامی صحنه ها و برهه های حساس و بحران ها که رهبری (مدظله العالی)، اذن فرموده اند، پیشقدم و پیشگام بوده و هستند.
 
 وی ادامه داد: وقتی نام نبرد سخت ونرم به میان می آید مرد از نامرد تشخیص داده می شود لذا امیدواریم ادامه دهنده راه شهدا و بسیجیانی باشیم که درخت تنومند انقلاب را با خون خود آبیاری کردند.
 
 رییس کمیسیون املاک و حقوقی شورای اسلامی شهر قزوین همچنین با اشاره به حضور اصناف وجمعی از معتمدین بازار سنتی قزوین در صحن علنی شورا گفت: خیر خواهی، صداقت و انصاف بازاریان و اثر بخشی آنان در بخشهای مختلف انقلاب و نظام بر کسی پوشیده نیست.
 
 صلح جو تصریح کرد:دراین دوره از شورا اقدامات خوبی تاکنون در سطح بازار انجام شده که می توان به احداث ایستگاه آتش نشانی در بازار و نصب شیرهای هیدرانت اشاره کرد .
 
 به گفته وی، ضرورت دارد نسبت به گازکشی و لوله کشی آب در قسمتهایی از بازار اقدام شود  تا ایمنی جان و مال بازاریان عزیز تضمین شود که این  موضوع همت و اقدام استانی را می طلبد دارد  و برای ساماندهی بازار سنتی قزوین باید مسئولین استانی و شهری پای کار باشند و مطالبه گری از سوی هیات امنای بازار نیز به طور مستمر صورت گیرد.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط