یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۱

بررسی ۵ لایحه شهرداری در جلسه کمیسیون شهرسازی شورای اسلامی شهر قزوین

کمیسیون شهرسازی و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین با هدف بررسی لوایح مربوطه در تالار مردم تشکیل جلسه داد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامي شهر قزوین، جلسه کمیسیون شهرسازی و خدمات شهری شورای اسلامی شهر قزوین به ریاست محسن حق شناس و با حضور اعضا،  محمودی کلایه مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی، رشوند آوه رییس اداره بازآفرینی شهری، اللهیاری رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری ،امینی مدیر عامل سازمان مدیریت پسماند،شهسواری رییس اداره درآمدهای عمومی و کارشناسان مربوطه و با هدف بررسی لوایح شهرداری قزوین در تالار مردم این نهاد برگزار شد.

براساس این گزارش؛ در ابتدا جزییات لایحه مجوز تقسیم و ذخیره سازی واحد های باقی مانده برج تجارت قزوین با حضور محمودی مدیر عامل سازمان نوسازی و بهسازی مورد بررسی قرار گرفت.

مواردی از جمله، تعداد طبقات، آورده شهرداری و آورده شریک، مطالبات علی الحساب شهرداری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و پیرامون تقسیم و ذخیره سازی واحدهای باقیمانده برج تجارت بررسی های کارشناسی صورت گرفت و با لایحه شهرداری مشروط به علاوه بر مندرجات لایحه الباقی واحدهای تجاری مثبت دو و واحدهای فرهنگی تجاری مثبت سه را فریز کند و اجازه داشته باشد با ساز و کار شریک به صورت یکساله املاک فریز شده اجاره داده شود و سهم طرفین به صورت مساوی پرداخت شود.

در ادامه جلسه لایحه شهرداری پیرامون ایجاد جایگاه استقرار کارگران فصلی و ساخت سازه به مساحت ۲۵۰ مترمربع در ضلع شمال غربی میدان مادر  مورد بحث و بررسی قرار گرفت و کلیات آن تایید شد.

همچنین لایجه دیگری از جمله ایجاد بازارچه میوه و تره بار در بلوار ایران خیابان پیروزی به قیمت کارشناسی در این جلسه مورد بررسی و تایید قرار گرفت.

گفتنی است؛لایحه بهای خدمات جمع آوری حمل و نگهداری لوازم ایجاد کنندگان سدمعبر و متخلفان ساختمانی مورد بررسی قرار گرفت‌ و بر لزوم بازدارندگی جرایم برای موضوع جمع آوری سد معبر تاکید شد.

همچنین در پایان این جلسه لایحه خدمات دفن بهداشتی زباله در مجتمع پاکسار شهرداری قزوین با حضور امینی سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین تشریح شد وجزییات لایحه مورد بررسی قرار گرفت.

پایان پیام/

تصاویر مرتبط