پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۰۴

محمودی کلایه:

برگزاری دوره آموزشی مدیریت شهری و استراتژیک (پدافند غیرعامل) در مدیریت آرامستان ها

محمودی کلایه سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین خبر داد: دوره آموزشی مدیریت شهری و استراتژیک (پدافند غیرعامل) در مدیریت آرامستان ها وِیژه شهرداری های کشور در این مرکز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین؛محمد محمودی کلایه افزود:دوره آموزشی با موضوع مدیریت شهری و استراتژیک (پدافند غیرعامل) در مدیریت آرامستان ها ویژه مدیران عامل و معاونین آرامستان های شهرداری های کشور از 17 شهر در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین برگزار شد.

 

وی اظهار کرد:این دوره آموزشی با موضوع مدیریت شهری و استراتژیک (پدافند غیرعامل) در مدیریت آرامستان ها، به‌مدت 6 ساعت و با مشارکت 38 شرکت‌کننده و با تدریس جناب آقای هاشم نوروزی فرد، معاون دفتر هماهنگی عمرانی و محیط زیست سازمان دهیاری ها و شهرداری های کل کشور، در اسفند ‌ماه سال جاری توسط این مرکز برگزار شد.

 

مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین، هدف از برگزاری این دوره را دانش‌افزایی و آشنایی مدیران و معاونین اتحادیه های سازمان آرامستان های کل کشور، برنامه ریزی و خط مشی در امور مربوط به آرامستان های شهر، ایجاد وتوسعه و یا نظارت بر احداث و توسعه آرامستان های مورد نیاز با هماهنگی با سازمانهای ذیربط، عنوان نمود.

 

وی خاطرنشان کرد: این کارگاه آموزشی به‌صورت حضوری-کارگاهی و با همکاری سازمان مدیریت آرمستان ها و معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین برگزار شد و در صورت اخذ نمره قبولی در آزمون، شرکت‌کنندگان موفق به دریافت گواهینامه آموزشی از آن حوزه می‌شوند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط