یکشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۱

محمودی کلایه:

درخشش دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین در مسابقات کشتی دانشجویان دانشگاه‌ جامع علمی کاربردی کشور

محمودی کلایه مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین از درخشش دانشجویان این مرکز در مسابقات کشتی دانشجویان دانشگاه‌ جامع علمی کاربردی کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قزوین؛ محمد محمودی کلایه با اعلام این خبر افزود:دانشجویان مرکز علمی کاربردی شهرداری قزوین با کسب یک مدال طلا و یک مدال نقره در مسابقات کشتی دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند.

 

محمودی کلایه افزود: در نهمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی دانشجویان دانشگاه‌ جامع علمی کاربردی کشور که از 17 الی 19 اسفندماه به میزبانی استان اردبیل برگزار شد، دانشجویان استان قزوین در رقابت با دانشجویان 22 استان و 158 شرکت‌کننده در این دوره از مسابقات موفق شدند در وزن 67 و 77 کیلوگرم رشته فرنگی بر رقبای خود غلبه کنند.

 

 وی افزود: در وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی، مهدی هادی‌پور موفق به کسب مدال طلا و حسین صفری کلایه دیگر دانشجوی این مرکز نیز در وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی موفق به کسب مدال نقره شد.

 

محمودی کلایه خاطرنشان کرد:این مسابقات مقدمه‌ای برای برگزاری ششمین المپیاد فرهنگی - ورزشی دانشگاه است که سال آینده در ۱۱ رشته ورزشی و با شرکت حدود سه هزار و ۲۰۰ ورزشکار برادر و خواهر دانشجو برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط