پاسخگويي و پيگيري 753 درخواست مردمي در فصل پاييز در سازمان پارکها
طي سه ماه پاييز، شهروندان در مجموع 753 درخواست از سازمان پارک ها و فضاي سبز داشتند که درخواست ها از طريق سامانه 137، تلفن ارتباط مردمي روابط عمومي و مراجعات حضوري وصول شده است.
طي سه ماه پاييز، شهروندان در مجموع 753 درخواست از سازمان پارک ها و فضاي سبز داشتند که درخواست ها از طريق سامانه 137، تلفن ارتباط مردمي روابط عمومي و مراجعات حضوري وصول شده است.
در راستاي تحقق شهرداري الكترونيك وحذف فيزيك كاغذي درفرآيند هاي كاري شهرداري كه از اول آذر ماه 91 فرآيند در خواست كالا بر پايه سيستم اتوماسيون اداري به صورت الكترونيكي در معاونت اداري مالي شهرداري...
با توجه به تنوع،پيچيدگي و سلائق مخاطبان و نياز مبرم سازمانها به رضايت و اقناع افکار عمومي اهميت فعاليت روابط عمومي دوچندان ميشود و بر اين اساس بايد توجه ويژهاي به روابط عموميها از سوي مديران شود.
دوازده جلسه تلاوت قرآن كريم وقرائت دعاي زيارت عاشوراوتوسل درايام ماههاي محرم وصفر درمنطقه 2شهرداري برگزارشد.