پنجشنبه ۱۳۹۰/۱۰/۲۲

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

اتمام نصب تابلوهاي راهنماي مسير براي آدرس‌دهي بيمارستان‌هاي شهر تا پايان سال 90

معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين از اتمام نصب تابلوهاي راهنماي مسير براي آدرس‌دهي بيمارستان‌هاي شهر تا پايان سال جاري خبر داد.

 

سيد مهدي يدي همداني، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: نصب تابلوهاي راهنماي مسير براي آدرس‌دهي بيمارستان‌هاي شهر تا پايان سال جاري به اتمام مي‌رسد.
به گزارش روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ همداني با اعلام اينکه اجراي اين طرح از ابتداي سال جاري آغاز شده است، بيان کرد: تاکنون 70 درصد از عمليات اجرايي اين طرح به اتمام رسيده است که درطي اجراي اين پروژه حدودا « 30 عدد تابلوي راهنماي مسير براي آدرس‌دهي بيمارستان‌هاي شهر نصب خواهد شد.
وي با اشاره به مکان نصب تابلوها و با بيان اينکه اين تابلوها در رويکردهاي منتهي به بيمارستان‌هاي سطح شهر، نصب مي‌شوند، افزود: اين تابلوها بر اساس آئين نامه موجود در کشور طراحي شده است و نوع شبرنگ استفاده شده در اين طرح از نوع لانه زنبوري و رده مهندسي مي‌باشد.
همداني با اشاره به مشکلات عدم وجود تابلوهاي راهنماي مسير براي آدرس‌دهي بيمارستان‌هاي شهر گفت: تابلوهاي راهنماي مسير براي آدرس‌دهي بيمارستان‌هاي ولايت، شهيد رجايي، پاستور، تامين اجتماعي (رازي)، قدس، 22 بهمن و کوثر طراحي شده است، که براي مسيرهاي بيمارستان‌هاي ولايت، پاستور، 22 بهمن و کوثر تابلوي راهنماي مسير نصب شده است.
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين هزينه خريد و نصب تابلوهاي راهنماي مسير را 800 ميليون ريال عنوان و بيان کرد: اين طرح به منظور سهولت دسترسي استفاده کنندگان از راه در حال اجرا مي‌باشد.
وي با بيان اينکه تابلوهاي راهنماي مسير به صورت جانبي در مسيرها نصب مي‌شود، گفت: اجراي اين طرح يکي از خواسته‌هاي شهروندان به خصوص افرادي که از خارج شهر وارد قزوين مي‌شدند، بود که بعد از بررسي، اجراي طرح نهايي شد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط