پنجشنبه ۱۴۰۱/۰۴/۲۳

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین خبر داد؛

پیگیری 152 مورد از مشکلات ناحیه آزادگان از سازمان‌های شهرداری

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: بر اساس آمار ثبت شده در خردادماه امسال 152 مورد پیگیری مشکلات ناحیه شهری آزادگان از سازمان ها و ادارت مختلف به ثبت رسیده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین؛ سلیمان بهرامی با تشریح فعالیت ناحیه آزادگان در خردادماه امسال اظهار کرد: خرداد ماه سال جاری، منطقه دو شهرداری قزوین تمرکز ویژه ای برای برطرف شدن مشکلات ناحیه شهری آزادگان به کمک سازمان ها و ادارات مختلف داشت.

او بیشترین مشکلات پیگیری شده در ناحیه آزادگان را درباره موضوعات خدمات‌رسانی، عمران و پسماند عنوان کرد و افزود: مدت یاد شده برای برطرف شدن مشکلات ناحیه شهری آزادگان با سازمان های مختلفی از جمله سازمان عمران، سازمان مدیریت پسماند، سازمان فرهنگی ورزشی، سازمان پارکها و فضای سبز، سازمان ترافیک و غیره ارتباط داشته ایم.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین بیان کرد: بر اساس آمار ثبت شده در خرداد ماه امسال 152 مورد پیگیری معضلات و مشکلات ناحیه شهری آزادگان از سازمان ها و ادارت مختلف به ثبت رسیده است.

بهرامی خاطرنشان کرد: بر اساس این آمار سازمان های خدمات‌رسان با 65 مورد و سازمان ترافیک با دو مورد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان همکاری را با این ناحیه داشته اند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط