سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۲

ثبت نام کلاس هاي پاييزه فرهنگسراي بانو حضرت زهرا (س) شهرداري قزوين آغاز شد

ثبت نام کلاس هاي پاييزه فرهنگسراي بانو حضرت زهرا (س) از اول مهرماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي،اجتماعی و ورزشي شهرداري قزوين، بیش از 35 عنوان کلاس های آموزشی در رشته های مختلف برای کودکان، نوجوانان، جوانان و بانوان در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) برگزار می شود.

 بنابراین گزارش؛در بخش علوم قرآنی، هنرهای تجسمی و صنایع دستی کلاس های متنوعی نظیر، موسیقی ، تاتر ، زبان انگلیسی، شمع سازی، بافتنی، قلاب بافی، نقاشی روی پارچه، قالی و گلیم بافی، رودوزیها ی سنتی، خوشنویسی، خیاطی، چرم دوزی، عروسک دوزی، بافتنی، قلاب بافی، تریکو بافی، نقاشی و طراحی برای بزرگسالان ، علاقه مندان و هنر دوستان دایر است.

این گزارش می افزاید: همچنین کلاس های شاد کودکان سه الی ۱۰ سال در خانه کودک نظیر نقاشی، سفالگری، شعر و قصه، چرتکه و رباتیک، موسیقی، تئاتر و نمایش کودک و پیش دبستانی در این فرهنگسرا برقرار است.

بر اساس این گزارش؛ از دیگر کلاس های دایر در فرهنگسرا بانو حضرت زهرا (س) نمایشنامه نویسی و فن بیان می باشد که علاقمندان می توان جهت ثبت نام به این فرهنگسرا مراجعه کنند.

بنابراین گزارش؛ همچنین کارگاه های مادر و کودک، کارگاه یک روزه روانشناسی، کارگاه یک روزه تغذیه و سلامت، کارگاه یک روزه مهارت های زندگی و کارگاه یک روزه همسران موفق در این فرهنگسرا برگزار می شود

گفتنی است؛ علاقه مندان شرکت در این کلاس ها می توانند به بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، جنب بوستان هشت بهشت، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین طبقه چهارم مراجعه کنند.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط