سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۰۹

سومین جلسه هماهنگی و آماده باش برای ترافیک روزپایانی سال و ایام نوروز برگزار شد

عرشیان معاون حمل‌ ونقل و ترافیک شهرداری قزوین : از برگزاری سومین جلسه هماهنگی و سومین جلسه هماهنگی و آماده باش برای ترافیک روزپایانی سال و ایام نوروز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین؛ اسماعیل عرشیان با اعلام این خبر افزود:با توجه به نزدیک شدن به روز های پایانی سال بطور روزانه جلسات تخصصی در محل سالن جلسات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین در حال برگزاری است.

 

او در ادامه بیان کرد:در این جلسه که مدیران محترم سازمان تاکسیرانی، اتوبوسرانی،حمل و نقل و ترافیک، پایانه های مسافر بری و کارشناسان مربوطه حضور داشتن، هماهنگی های لازم بین  معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین و سازمان های زیر مجموعه  جهت آمادگی کامل ناوگان حمل و نقل و رفع گره های ترافیکی بررسی و انجام گردید.

 

اسماعیل عرشیان اشاره کرد:همانطور که ایمنی،سلامت وآسایش شهروندان ، موضوعات اصلی  تمامی جلسات است ، با توجه به پایان بارش های زمستانی و نزدیک شدن به بهار،یکی از موضوعات این جلسه نظافت و شست و شوی تاکسی ها، اتوبوس های درون شهری و تابلو های علائم راهنمایی و رانندگی بود که  در دستور کار قرار گرفت.

 

وی افزود:همچنین این معاونت با برگزاری جلسات مشورتی با کارشناسان و پلیس راهور در خصوص مسیر ها  و  رفع و بهبود  گره های ترافیکی اعم از زمان بندی چراغ ها  راهنمایی و رانندگی، تغییر مسیر ها،راه اندازی دوربین های هوشمند کنترل سرعت و موضوعات کارشناسی دیگر، تصمیم گیری می کند از طریق همین رسانه به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط