چهارشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۰

برگزاری کارگروه ایمنی وآتش نشانی شهر قزوین با محوریت چهارشنبه پایان سال

 به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛ این به منظور بررسی راهکارهای مختلف در برگزاری چهارشنبه آخر سال ایمن با توجه به رسوم و آیین های خوب گذشته و کاهش آسیب‌های جدی بر سلامت شهروندان به ویژه کودکان ونوجوانان برگزار شد.

 

موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین ضمن تشکر از همراهی دستگاههای اجرائی و امدادی حاضر در جلسه با اشاره به ظرفیت مردمی در جهت آموزش عمومی،خواستار استفاده از تمام توان و ظرفیت ارگانها و سازمانهای مربوطه با موضوع چهارشنبه پایان سال، برای آگاه سازی از خطرات وتهدید های شهروندان و کاهش خسارات شد.

 

قدیر موسی خانی افزود:ساخت کلیپ های آموزشی وپوستر خطرات مواد محترقه با همکاری آتش نشانی وصداوسیما وهلال احمر و آموزش وپرورش و آموزش نکات ایمنی برای دانش آموزان در مدارس،نصب بنر در سطح شهر،آموزش حضوری و غیرحضوری شهروندان و تولید و نشر محتوای ایمنی در فضای مجازی و ارسال پیامک های ایمنی توسط تمامی سازمانها آماده باش و استقرار خودروهای مختلف آتش نشانی ودستگاهای امدادی به منظور ارائه خدمات سریعتر به حادثه دیدگان از تصمیمات این کارگروه بود.

 

وی اضافه کرد:برنامه های متنوع حوزه مدیریت شهری و سازمان آتش نشانی نیز در همین راستا اجرایی خواهد شد.

 

نمایندگان دستگاههای امدادی و خدمات رسانی،اجرایی شهر از جمله نیروی انتظامی،هلال احمر،فوریت های پزشکی،صداوسیما،آموزش وپرورش،معاونت خدمات شهری،روابط عمومی شهرداری مرکز،سازمان زیباسازی شهرداری ،سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی ،مدیریت بحران شهرداری ،سازمان مدیریت پسماند و رئیس و معاونین سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در این جلسه حضور داشتند.

 

در این جلسه حاضرین در جلسه بر اهمیت پیشگیری از خطرات چهارشنبه پایان سال تاکید داشتند و در خصوص اقدامات گسترده مجموعه شهرداری برای آموزش شهروندان و راهکارهای کاهش خسارت چهارشنبه پایان سال تصمیم گیری شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط