شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۳

موسی خانی :

نخستین حادثه چهارشنبه سوری در قزوین رقم خورد

موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از وقوع نخستین حادثه چهارشنبه سوری در قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین؛قدیر موسی خانی با اعلام این خبر افزود:انفجار مواد محترقه در آپارتمان منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی قزوین مربوط به مصدومیت شدید یکی از اعضای این خانواده شد.

 

وی مواد محترقه دست ساز موجود در منزل مسکونی در منطقه غیاث آباد شهرک شهید رجایی موجب انفجار مواد محترقه دست ساز و مصدومیت شدید یک نفر از اعضای خانواده شدکه طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۵ و ۳۵ دقیقه روز جمعه دوازدهم اسفند ۱۴۰۱ ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی قزوین بلافاصله آتش‌نشانان ازایستگاه های شهید بابایی و شهید مفتح به همراه مدیر منطقه ۲ عملیاتی این سازمان را به محل حادثه اعزام کرد.

 

وی در ادامه افزود: به گفته همسایگان مصدوم در حال ساخت مواد محترقه دست ساز بوده که در حال آماده سازی منفجر و خساراتی رابه آپارتمان مسکونی و شکسته شدن شیشه های پیلوت این منزل مسکونی شد و آتش‌نشان‌ فرد مصدوم رو به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل دادند.

 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین تاکید کرد: به والدین توصیه می شود که در این روزها برای سلامتی فرزندان خود مراقبت و نظارت بیشتری اعمال کنند.

 

پایان خبر/

تصاویر مرتبط