پنجشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۸

صباغی شهردار قزوین:

مدیریت شهری با استفاده از ظرفیت اصناف می تواند عملکرد بهتری در زمینه ساماندهی مشاغل شهری داشته باشد

صباغی شهردار قزوین گفت:مدیریت شهری با استفاده از ظرفیت اصناف می تواند عملکرد بهتری در زمینه ساماندهی مشاغل شهری داشته باشد.

به گزارش روابط عمومي سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری قزوین، مهدی صباغی شهردار قزوین در نشست صمیمی با روسای اتحادیه ها و اصناف که با حضور عسگری رئیس اتاق اصناف، برزگر معاون بازرگانی صنعت معدن تجارت، کاظمی معاون خدمات شهری، الهیاری رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و معاونین خدمات شهری برگزار شد،افزود: برای ساماندهی شهر به خصوص دستفروشان سیار برنامه هایی مانند اختصاص زمین در سطح شهر، تدوین شده که اجرای این پروژه ها نیازمند همدلی مسئولان و اصناف می باشد که امید داریم به زودی شاهد اجرای آنها باشیم.

 

در ادامه الهیاری رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی با بیان اینکه با یک جلسه نمی توان به تمامی مشکلات رسیدگی شود گفت: در آینده نزدیک با هماهنگی های به عمل آمده توسط رئیس اتاق اصناف جلسات تخصصی با حضور روسای اصناف،معاونت خدمات شهری و مدیران شهرداری برگزار شده و شهروندان شاهد نتایج مثبت این همکاری خواهند بود.

 

صباغی در پایان به پروژه‌های در دست اقدام شهرداری مانند بازآفرینی محله هادی آباد، احداث کمربندی شرق قزوین، ایجاد بازار خودرو، احداث بازارهای تره بار در 12 نقطه از شهر قزوین اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط