یکشنبه ۱۴۰۱/۱۲/۲۱

قاسمی :

پروژه احداث پل و تعریض خیابان ورودی ناصرآباد مصادف با ۲۵ اسفند و روز شهردار آماده بهره برداری است

قاسمی مدیر منطقه چهار خبر داد:پروژه احداث پل و تعریض خیابان ورودی ناصرآباد مصادف با ۲۵ اسفند و روز شهردار آماده بهره برداری است.

به گزارش روابط عمومی منطقه چهار شهرداری قزوین، داریوش قاسمی در جریان بازدید از روند عملیات پروژه تعریض پل ناصرآباد اظهار داشت:از زمان شروع به کار این پروژه در کمتر از سه ماه و زودتر از برنامه زمانبندی تعیین شده، عملیات احداث پل و تعریض جاده منتهی به ناصرآباد شامل خاکبرداری، اجرای راکفیل ، زیر سازی و آماده سازی برای مساحت حدود 3 هزار و پانصد مترمربع انجام شد که هم اکنون این پروژه در مرحله نهایی و روکش آسفالت قرار دارد.

 

وی تصریح کرد:به منظور هدایت آبهای سطحی اجرای ۱۵۰ متر طول کانیو و برای تعریض خیابان و احداث مسیر از روی کانال فرعی ال 6 از ۲۰ عدد دال بتنی ترافیکی با وزن حدود ۴۰ تن استفاده گردید.

 

مدیر منطقه چهار خاطر نشان کرد: به منظور صرفه جویی در هزینه های جاری جهت جدول کشی پیرامون ورودی این پل و با تلاش دست اندرکاران این پروژه ، تعداد ۱۰۰ جدول از ظرفیت جداول موجود در محدوده همان پروژه استفاده شد و حداکثر صرف جویی لازم بعمل آمد.

 

وی در خاتمه افزود: با مساعد شدن شرایط جوی از روز شنبه عملیات روکش آسفالت آغاز شده و این پروژه برای روز ۲۵ اسفند ماه مصادف با روز شهردار آماده بهره برداری برای شهروندان ناحیه دانش خواهد بود.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط