سه‌شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۶

منجم خبر داد:

تغییر چهره شهر در آستانه نیمه شعبان

منجم، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین اقدامات این سازمان را به مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت امام زمان( عج) تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری قزوین؛ علیرضا منجم با اعلام این خبر افزود:به مناسبت اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان سازمان زیباسازی اقدام به فضاسازی محیطی، آذین بندی و چراغانی معابر و میادین شاخص شهر کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: به همین مناسبت ۳۰۰ عدد پرچم های بزرگ با عنوان "اللهم عجل لولیک الفرج " و ۷۰۰ عدد پرچم های رنگی در معابر و خیابان‌های پرتردد و اصلی شهر نصب شد.

 

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری قزوین همچنین از نصب ۱۰ هزار مترمربع نورآرایی با ریسه های رنگی در شهر خبر داد وگفت: در نیمه شعبان امسال المان ها و سازه های نوری القاب صاحب الزمان در نقاط شاخص شهر جانمایی و نصب شد.

 

منجم با اشاره به فضاسازی ویژه چهارراه ولیعصر(عج) تصریح کرد: اکران سازه دایره ای "منتظران مهدی او می آید" در میدان سرداران نیز از دیگر اقدامات این سازمان بود.

 

او ادامه داد: در نیمه شعبان امسال گلدان های بزرگ گل نرگس در سطح شهر جانمایی و نصب شد و همانند سایر مناسبت های ملی و مذهبی گذشته طرح لوگو پروژکتور با موضوع یا مهدی  اکران شد.

 

منجم برپایی مراسم باشکوه نورافشانی با همکاری پایگاه بسیج مسجد مهدیه را از دیگر برنامه های نیمه شعبان اعلام کرد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط