یکشنبه ۱۳۹۰/۱۲/۱۴

گنجي، مدير منطقه سه شهرداري قزوين:

درآمد حاصل از کميسيون ماده صد نسبت به سال گذشته 40 درصد افزايش يافته است

در ابتداي سال پيش بيني شده بود درآمد حاصل از کميسيون ماده صد 6ميليارد تومان باشد که هم اکنون در 10ماه اول سال جاري 118درصد از اين ميزان تحقق پيدا کرده است.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ ناصر گنجي  با بيان اينکه تحقق درآمد حاصل از کميسيون ماده صد بيش از ميزان پيش بيني شده در ابتداي سال جاري بوده است، بيان کرد: افزايش ساخت و ساز و به تبع آن افزايش پرونده ارسالي به کميسيون ماده صد و تخفيف شهرداري در جرايم پرونده هاي ارسالي از دليل افزايش درآمد حاصل از کميسيون ماده صد است که نسبت به سال گذشته هم افزايش خوبي داشته است.

وي تلاش براي پيگيري تخلفات ساختماني، اخطارهاي به موقع به مالکان ساختمان براي تخلفات و تشويق مالکان براي پرداخت مبالغ جريمه از ديگر دلايل افزايش درآمد وصولي پرونده هاي ارسالي به کميسيون ماده صد عنوان کرد.

 مدير منطقه سه شهرداري قزوين با اشاره به اينکه تاکنون 980 پرونده به کميسيون ماده صد ارسال شده است، افزود: در سال گذشته 750 پرونده به کميسيون ماده صد ارسال گرديد که امسال با توجه به افزايش ساخت و ساز و ايجاد شهرک هاي جديد تعداد پرونده هاي ارسالي نسبت به سال گذشته افزايش قابل توجهي داشته است.

اين مقام مسوول بيشترين تخلفات براي تشکيل پرونده و ارسال آن به کميسيون ماده را در زمينه مازاد سطح مجاز، مازاد طول، کوچک کردن پاسيون، تبديل نور فرعي به اصلي و اضافه بنا نام برد و گفت: مازاد سطح مجاز و کوچک کردن پاسيون نسبت به ديگر تخلفات بيشتر با آن برخورد مي کنيم.

گنجي ادامه داد: در ابتداي سال جاري درآمد حاصل از پرونده هاي ارسالي به کميسيون ماده 4 ميليارد تومان پيش بيني شده بود که در اصلاح بودجه به 6 ميليارد تومان افزايش يافت و هم اکنون 118 درصد از پيش بيني انجام شده تحقق يافته است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط