جمعه ۱۴۰۲/۰۱/۱۸

عملیات گروه هزمت آتش نشانی قزوین پس از جاری شدن اسید در ساختمان ۵ طبقه ای در پونک قزوین

خسروبیگی معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین از اجرای عملیات گروه هزمت آتش نشانی قزوین پس از جاری شدن اسید در ساختمان ۵ طبقه ای در پونک قزوین خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوی؛ رضا امیری خسروبیگی با اعلام این خبر افزود: طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی قزوین مبنی بر جاری شدن اسید در ساختمان ۵طبقه واقع در پونک مقابل اداره شهرسازی بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان آتش نشانان ایستگاه ۴ و ۵ و گروه هزمت را به محل حادثه اعزام کرد.

 

 خسروبیگی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد:یک بطری حامل اسیدکلریدریک بر اثر بی احتیاطی یکی از ساکنین ساختمان دچار شکستگی و محتویات آن در سطح ساختمان جاری شده بود.

 

وی افزود: آتش‌نشانان به سرعت ایمن سازی های لازم را انجام دادند و ساکنین ساختمان را به فضای باز هدایت کردند و با به کارگیری فن هواده، هوای محیط را تهویه کردند.

 

معاون عملیاتی سازمان آتش نشانی قزوین خاطرنشان کرد:گروه هزمت این سازمان گروه ویژه مواد حوادث شیمیایی با استفاده از تجهیزات مخصوص وارد محیط آلوده شدند و اقدام به پاکسازی محل کردند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط