دوشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۱

وثوق نیا:

نظارت بر رعایت نظافت تاکسی های ناوگان تاکسیرانی تشدید می شود

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین از تشدید نظارت بر رعایت نظافت بیرون و داخل تاکسی های ناوگان تاکسیرانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، وثوق نیا افزود: با توجه به این که مطابق آیین نامۀ اجرایی مصوب هیئت وزیران، تاکسیرانان متعهد به رعایت نظافت مرتب بیرون و داخل تاکسی ها بوده و رعایت بهداشت و نظافت تاکسی ها برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان لازمۀ کار تاکسیرانان است.

 

وی اضافه کرد: لذا تشدید نظارت بر نظافت بیرون و داخل تاکسی ها در دستور کار سازمان تاکسیرانی قرار گرفته و عوامل گشت و بازرسی سازمان تاکسیرانی در صورت مشاهده تاکسیرانانی که نظافت خودرو را رعایت نکنند را برای اعمال قانون به هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی معرفی می نمایند.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تصریح کرد: تشدید نظارت ها علاوه بر نظافت بیرون و داخل خودرو شامل رعایت نظافت، آراستگی و پوشش رانندگان، خالکوبی، عیوب و نواقص ظاهری خودروها و همچنین نصب اشیاء غیرمجاز و نامتعارف خواهد شد و این گونه تاکسی ها نیز مورد اعمال قانون قرار خواهند گرفت.

 

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد فوق در ناوگان تاکسیرانی می توانند موارد را با شماره ارتباطات مردمی 137 و یا شماره تلفن 33848000 داخلي 608 و يا سامانه پیامکی 30007133 در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط