دوشنبه ۱۴۰۲/۰۱/۲۸

پیام تبریک شهردار قزوین و رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به مناسبت ۲۹ فروردین، روز ارتش

مهدی صباغی شهردار و علی فرمانی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با صدور پیامی «۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران» را به همه ارتشیان غیور ملت ایران تبریک گفتند.متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واعدّو لهم مااستطعتم من قوّه و مِن رباط الخیل ترهبون بِه عدوّ الله و عدوّکم

 

"۲۹ فروردین ماه" سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران"یک روز تاریخی و پر مضمون و جز خاطره های ماندگار و معنادار به حساب می آید".

 

امام خمینی (ره) همواره ارتش را پشتوانه ملت می‌دانست و می فرمود: ملت و ارتش از هم جدايي ندارند، مقام معظم رهبری مد ظله العالی تاکید دارند که ارتش امروز، یک ارتش منظم، محکم، منضبط و با تجهیزات عالی است و در واقع ارتش، یک سرمایه و ذخیره و اندوخته برای این ملت است.

 

ارتش جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار و عزّت، ایثار،شهامت و رشادت دلیرمردانی همچون شهیدان صیاد شیرازی، دوران،کشوری،قرنی، بابایی،ستاری و ... است که در مسیر حفظ و اقتدار نظام اسلامی جانفشانی کردند و امروز نیز در صلابت و استوار در مسیر دفاع از آرمان های ولایت و انقلاب اسلامی مقتدرانه ایستاده است.

 

امروزه ارتش جمهوری اسلامی ایران با استفاده از نیروهای جوان و متخصص به پیشرفت‌هایی چشمگیری در عرصه توانمندی‌های نظامی و دفاعی دست یافته است که این دستاوردها از مبانی ثبات و امنیت جمهوری اسلامی ایران در منطقه بوده است و ملت ایران همواره به پاس تلاش های شبانه روزی و جهادی این عزیزان قدردان زحمات آنان می باشند.

 

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۴۸ هزار شهید گلگون کفن ارتش جمهوری اسلامی ایران؛۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی را به آحاد ارتشی‌های مکتبی ایران اسلامی بالاخص امیرفرماندهی محترم و نیروهای جان‌برکف لشگر ۱۶ زرهی قزوین تبریک عرض نموده، امیدواریم در سایه الطاف الهی شاهد توفیق بیش از پیش این عزیزان در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تحت هدایت های داهیانه ولی امر مسلمین جهان و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدّظلّه العالی) در حفظ دستاورد های نظام جمهوری اسلامی و کیان ایران زمین باشیم.

 

من الله توفیق                  

 

       

مهدی صباغی                                                   علی فرمانی

شهردار قزوین                                                                                                            رئیس شورای اسلامی شهر قزوین

 

 

تصاویر مرتبط