سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۲/۰۵

ارزیابی‌های مرکز فوریت‌های اجرایی شهر در نخستین ماه بهار نشان می‌دهد؛

مرمت آسفالت معابر بیشترین درخواست شهروندان

بررسی‌های مرکز فوریت‌های اجرایی شهر در فروردین ماه نشان می‌دهد مرمت آسفالت معابر بیشترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری بوده‌ است.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهرداری قزوین؛ در بازه زمانی یکم تا سی‌ام فروردین‌ماه سال جاری 3 هزار و 335 بار تلفن‌های مرکز137 به صدا درآمد.

 

این درحالی است که یک هزار و 637 درخواست با نظر کارشناسان مرکز، قابلیت ثبت داشته‌ و سایر تماس‌ها به دستگاه‌‌های خدمات رسان ارتباط داشته و شهروندان راهنمایی شده‌اند تا از مرجع مربوطه پیگیری کنند.

 

بنابر این گزارش، مرمت آسفالت معابر به دلیل حفاری، نشست و فرسودگی بیشترین موضوعی بوده که شهروندان با مرکز 137 مطرح کرده‌اند.

بر اساس بررسی‌های واحد آمار، درخواست در مورد مرمت آسفالت معابر بیشتر در خیابان‌های محمدیه، راه‌آهن، تهران قدیم، دانشگاه،بلوار آزادگان، بلوار شمالی، بلوار امیرکبیر، ملاصدرا شمالی و میدان اول و دوم کوثر بوده‌است.

 

همچنین برطرف کردن سدمعبر وانت بارهای دوره گرد و دستفروشان، نظافت معابر، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، تخلف در ساخت و ساز، قطع درختان  خشکیده،سدمعبر مصالح ساختمانی، سد معبر مغازه داران، جمع‌آوری خاک و نخاله هایی که دستگاه های خدمات رسان پس از حفاری رها کرده اند، به ترتیب در رده های بعدی خواسته‌های شهروندان قرار دارد.

 

البته در مورد برطرف کردن سدمعبر وانت‌بارهای دوره‌گرد و دستفروشان، عمده تماس‌ها  بیشتر در خیابان‌های سپه،آزادی (سبزه‌میدان)، تهران قدیم،بلوارآزادگان، خیابان دانشگاه وبلوار رزمندگان و دهخدا متمرکز بوده‌است.

 

در این بین درخواست جمع‌آوری برای سگ‌های ولگرد نیز در بلوارمدرس، خیابان شهید بابایی، سعدی فرعی جنوبی، بلوار خرمشهر ، بلوار امیرکبیر و ابوریحان بیرونی ثبت شده‌است.

اما نقطه کانونی درخواست‌ها درمورد قطع درخت و شاخه های خشکیده بیشتر در میدان عارف، خیابان تهران قدیم، بلوار میرعماد، بلوارباهنر و بلوار وسط بوده است.

 

با همه این‌ها، پس اتجزیه و تحلیل واحد آمار مرکز فوریت‌های اجرایی شهر، بیشترین ارجاعات و پیگیری ها ی درخواست‌های مردمی از سازمان پسماند با 25 درصد بوده که در صدر ارجاعات قرار دارد.

 

در این بین  15 درصد درخواست‌ها به منطقه 2 شهرداری  و 13 درصد به سازمان پارک‌ها و فضای سبز اختصاص داشته است.

 

همچنین منطقه 4، منطقه یک، منطقه 3،سازمان زیباسازی، سازمان حمل و نقل و ترافیک،سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی،مرکز کنترل ترافیک و مرکز توسعه اجتماعی به ترتیب در رده‌های بعدی قرار داشته که مطالبات شهروندان به آن‌ها ارجاع ‌ و پیگیری شده است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط