سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۳۰

اسفندیاری:

زیرساختهای اجرای پروژه های هوشمندسازی در قزوین فراهم است

سفندیاری مدير عامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین از احصای ۴۰۰ پروژه هوشمندسازی در حوزه های مختلف در شهر خبر داد و گفت:زیرساختهای اجرای پروژه های هوشمندسازی در قزوین فراهم است.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری قزوین؛اسفندیاری در آئین رونمایی از پروژه های هوشمند سازی شهرداری قزوین افزود:در راستای تحقق شعار قزوین آینده،قزوین هوشمند 400 پروژه هوشمندسازی احصا شده که درحوزه های مختلف اجرایی خواهد شد.


وی ضمن تقدیر از همراهی و همکاری اعضای شورا در جهت تحقق و اجرای پروژه های هوشمند سازی اظهار کرد؛ در راستای تحقق شعار قزوین آینده،قزوین هوشمند زیرساختهای مورد نظر در سال گذشته فراهم و ۴۰۰ پروژه مختلف هوشمند سازی در حوزه‌ هاي مختلف احصا شد.


اسفندیاری ادامه داد:مؤلفه های مهمی از جمله اقتصاد هوشمند،مردم هوشمند حکمروایی هوشمند،محیط زیست هوشمند و حمل و نقل هوشمند اقدامات و برنامه ریزی ها برای تعریف پروژه صورت گرفت.


مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین گفت: تدوین سند شهر هوشمند، دبیرخانه شهر هوشمند، شکل‌گیری شورای راهبردی و کمیته‌های تخصصی شهر هوشمند در سال گذشته شکل گرفت.


به گفته اسفندیاری،طرح‌های هوشمندسازی از گسترش بالایی برخوردار است و برای هر کدام از معاونت‌ها برنامه‌های متعددی تعریف و اجرایی شده است و قابلیت اضافه شدن موارد جدید به آن ها نیز وجود دارد.


اسفندیاری در ادامه سخنانش به تشریح ده پروژه شاخص که در برنامه رونمایی و افتتاح قرار گرفته است پرداخت و گفت:پروژه های اپلیکیشن قزوین من،کیف پول شهروندی،نرم افزار حمل و نقل بار ،نرم افزار حمل و نقل مسافر،ارائه خدمات از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند از جمله پروژه های شاخص هوشمند سازی شهرداری قزوین است که امروز مورد رونمایی و بهره برداری قرار گرفت.


وی در خاتمه «نسخه همراه ۱۳۷ شهروندان»،«اجرای فاز دوم پروژه راه اندازی شبکه اینترنت پر سرعت خانگی»،«شهروند سپاری»،«اپلیکیشن تفکیک زباله از مبدا (اپلیکیشن بهروب)»،«بی سیم های نسل جدید ایرانسل» و«انعقاد تفاهم نامه با کانون سردفتران استان» را از دیگر پروژه های شاخص هوشمند سازی شهرداری برشمرد که رونمایی شد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط