پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۴

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:

نذر جابه جایی رایگان مسافر به مناسبت رحلت حضرت معصومه (س)

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از نذر جابه جایی مسافر (تاکسی صلواتی) توسط تعدادی از تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی قزوین به مناسبت سالروز رحلت حضرت معصومه (س) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمد رضا وثوق نیا افزود: به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت معصومه (س) 25 نفر از تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی قزوین در اقدامی خودجوش و با شعار: «شما مهمان کریمه اهل بیت هستید» به طور رایگان به جابجایی شهروندان پرداختند.  

 

وی ادامه داد: این تاکسیرانان شروع حرکت خود را از بارگاه امام زاده سلطان سید محمد (ع) قرار دادند و یکی از تاکسیرانان در فضایی معنوی و صمیمی به مدیحه سرایی در وصف شخصیت حضرت معصومه (س) پرداخت.


وی تصریح کرد: تاکسیرانان ناوگان تاکسیرانی قزوین که سمبل امانتداری و پاکدستی بوده و از آنان به عنوان سفیران فرهنگی شهر یاد می شود، همواره در امور فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی در شهر پیشقدم هستند که از جمله این اقدامات می توان به جمع آوری کمک برای هموطنان سیل زده و زلزله زده و پویش نذر اهدای خون در هنگام فرا رسیدن ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اشاره کرد.

 

پایان پیام

تصاویر مرتبط