شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۶

ارزیابی‌های مرکز 137 در نخستین ماه پاییز نشان می‌دهد؛

برطرف کردن سدمعبر وانت‌بارهای دوره گرد؛ بیشترین درخواست شهروندان

بررسی‌های مرکز 137 در مهرماه نشان می‌دهد برطرف کردن سدمعبر وانت بارهای دوره گرد و دستفروش بیشترین درخواست شهروندان از شهرداری قزوین بوده‌است.

به گزارش روابط عمومی مرکز فوریت‌های اجرایی شهر 137؛ با ارزیابی واحد آمار مرکز 137 مشخص شد، در مهر ماه سال جاری، 5 هزار و 181 بار زنگ‌های تلفن سامانه به صدا درآمده ‌است.

 

بنابر این داده آماری، در بازه زمانی یکماهه مهرماه، سدمعبر وانت بارهای دوره گرد و دستفروش در صدر درخواست‌های شهروندان قرار دارد. این درحالی است که در ماه پیش  نیز در همین رتبه قرار داشته‌است.

 

البته نظافت معابر در سطح شهر، دومین درخواست  بوده که شهروندان در تماس با سامانه 137 اعلام کرده‌اند.

 

همچنین مرمت آسفالت که ناشی از فرسودگی یا انشعاب آب، برق، گاز و یا مخابرات بوده، جایگاه سوم درخواست‌های شهروندان را از آن خود کرده‌است.

 

اما  رتبه چهارم مطالبات  شهروندان را لایروبی جوی های سطح شهر  به خود اختصاص داده‌ و  پس از آن، جمع‌آوری سگ‌های بی‌صاحب در  جایگاه پنجم  قرار دارد.

 

البته از بین 5 هزار و 181 تماسی که شهروندان با سامانه داشته اند 2 هزار و362 درخواست قابلیت ثبت داشته که در میان سازمان‌ها، بالاترین میانگین تعداد پیام ثبت شده شهروندان را سازمان مدیریت پسماند از آن خود کرده و پس از آن سازمان پارک‌ها و فضای سبز  با موضوع شکستگی لوله آب که بیشترین درخواست بوده  در رتبه بعدی قرار دارد.

 

در این بین،سازمان‌های حمل ونقل و ترافیک با  درخواست نصب سرعتگیر ، زیباسازی با موضوع  پاکسازی و رنگ آمیزی دیوار  و ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی با عنوان مزاحمت شغلی  به ترتیب در جایگاه بعدی  بیشترین تماس قرار دارند که کارشناسان مرکز 137 تماس‌های شهروندان را پس از تجزیه و تحلیل به  این سازمان‌ها ارجاع داده‌اند.

 

با این وجود، در بین مناطق شهرداری، بالاترین ارجاعات درخواست‌ها به منطقه دو با بیشترین موضوع  برطرف کردن سد معبر خودروهای دوره گرد اختصاص دارد و پس از آن، منطقه یک با مطالبه مرمت آسفالت معابر،  این عنوان را از آن خود کرده؛ البته در منطقه چهار نیز به مانند منطقه یک، بیشترین دغدغه  شهروندان برطرف کردن سدمعبر خودروهای دوره‌گرد بوده، درحالی که در منطقه سه نیز که  در رتبه‌های بعدی قرار دارد، همین مساله شهری مطالبه شهروندان بوده‌است.

 

گفتنی است کارشناسان سامانه 137  به صورت شبانه روزی پاسخگوی مطالبات شهروندان هستند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط