یکشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۰۵

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين:

عمليات ايمن سازي شبکه معابر به مناسبت بازگشايي مدارس در حال انجام است

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: عمليات ايمن سازي شبکه معابر شهر قزوين به مناسبت فرارسيدن ماه مهر و بازگشايي مدارس با اعتبار 120ميليون تومان در حال انجام است.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، اسماعيل عرشيان با تبريک بازگشايي مدارس و فضل شکوفايي دانش افزود: عمليات ايمن سازي شبکه معابر شهر قزوين با رويکرد تأکيد بر مدارس طبق روال سنوات گذشته با هزينه‌اي بالغ بر 120ميليون تومان در حال انجام است.
وي عنوان کرد: اين طرح توسط 20 اکيپ کاري در قالب 6 پيمانکار اجرا مي‌شود که شامل اقداماتي از قبيل خط کشي طولي، خط کشي عرضي عابرپياده مقابل مدارس، تهيه و نصب تابلوهاي هشداردهنده، تهيه و نصب سرعت گير به منظور کاهش سرعت و آرام سازي و همچنين تعمير و نگهداري چراغ هاي راهنمايي است.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره به اينکه عمليات ايمن سازي شبکه معابر از 18 شهريور ماه سال جاري آغاز شده است، گفت: اين طرح در منطقه اي به وسعت 30 کيلومترمربع به صورت شبانه روزي در حال انجام است.
عرشيان خاطرنشان کرد: تاکنون 70درصد عمليات اجرايي طرح مذکور به پايان رسيده و 30درصد باقي مانده نيز تا 18مهرماه سال جاري به اتمام مي‌رسد.
وي تصريح کرد: در اين عمليات اجرايي مدارسي که در حريم معابر اصلي و شرياني واقع شده است توسط کميته اي متشکل از پليس راهور، آموزش و پرورش و سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين شناسيي شده و در دستورکار قرار گرفته است.
مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين اظهار کرد: عمليات خط کشي معابر به واسطه بار ترافيکي در روز به صورت شبانه از ساعت 11شب تا 6صبح انجام مي‌شود.
عرشيان يادآور شد: در اين طرح معابري که داراي برنامه حفاري و روکش آسفالت است با هماهنگي شهرداري‌هاي مناطق خط کشي نمي‌شود تا پس از اتمام عمليات روکش آسفالت نسبت به اجراي خط کشي معابر در آن معابر اقدام شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط