یکشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۰۵

انعقاد قرارداد همکاري بين شهرداري قزوين با شرکت توسعه گردشگري ايران

قرارداد همکاري بين شهرداري قزوين با شرکت توسعه گردشگري ايران در راستاي ساخت، تجهيز و بهره‌برداري از مراکز گردشگري با حضور محمدي نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي، اعضاي شوراي شهر و شهردار قزوين منعقد شد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ پيرو بازديد مديرعامل و اعضاي هيئت مديره شرکت توسعه گردشگري ايران از مراکز تاريخي، فرهنگي و تفريحي شهر قزوين براي انجام پروژه‌هاي مشارکتي و سرمايه‌گذاري اولين قرارداد همکاري بين شهرداري قزوين و شرکت توسعه گردشگري ايران منعقد شد.

بر اساس اين گزارش؛ بهره‌برداري از فضاهاي اقامتي و پذيرايي مجموعه تاريخي و فرهنگي سعدالسلطنه در فاز اول، سرمايه گذاري و تکميل و بهره برداري از هتل بين المللي شهر در حکم آباد، بهره برداري از مراکز اقامتي و گردشگري بوستان ملي باراجين و ساير پروژه ها از جمله منطقه نمونه گردشگري کامان و زرشک، امامزاده حسين(ع) و گراند هتل قزوين از موضوعات مطرح شده در قرارداد همکاري بين شهرداري قزوين و شرکت توسعه گردشگري ايران است.

در اين گزارش آمده است؛ مراکز اقامتي در اين قرارداد تحت‌نام شرکت و برند هتل لاله مورد بهره‌برداري و انعقاد قرار گرفته است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط