دوشنبه ۱۳۹۱/۰۲/۰۴

بهزاد پور، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين:

پروژه هاي مهمي در منطقه 2 شهرداري با اعتبار 360 ميليارد ريال در حال اجرا است

با اعتباري بالغ بر 360 ميليارد ريال پروژه هاي عمراني بزرگ و تاثير گذار در سطح منطقه 2 شهرداري قزوين در حال اجرا مي باشد.


حسين بهزاد پور، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: با اعتباري بالغ بر 360 ميليارد ريال پروژه هاي بزرگ مانند؛ پل هاي غير همسطح، بوستان هاي زيبا، مجموعه هاي فرهنگي و المان و گالري ميدان ورودي شهر (مينودر) و سرويس هاي بهداشتي در حال اجرا است و اميد آن مي رود در سال جاري اين پروژه ها به بهره برداري برسد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 2شهرداري قزوين؛ بهزاد پور افزود: اين پروژه ها تاكنون 60 تا 80 درصد پيشرفت فيزيكي داشته اند و بعضي از اين پروژه ها از جمله بوستان ها، پياده رو سازي ها و مجموعه هاي فرهنگي درشش ماهه اول سال جاري افتتاح خواهند شد.

بهزاد پور هدف از اجراي اين پروژه ها را تسهيل در رفت و آمد شهروندان و روان سازي ترافيك شهري، ايجاد محلي امن و ارام براي شهروندان به ويژه بانوان و آماده سازي مكان هايي براي آموزش و ارتقاء فرهنگ عمومي و بهداشت عمومي و ساماندهي به ورودي هاي شهر قزوين با استفاده از نمادهاي شهري زيبا و جذاب عنوان كرد و گفت: شهرداري تلاش زيادي را براي جلب رضايت شهروندان انجام داده است.

بهزاد پور در پايان اظهاركرد: از حسن توجه شهروندان و حوصله اي كه در اجراي اين پروژه ها و همكاري آنها در پيشبرد اهداف كرده اند، تقدير و تشكر كردند و از شهروندان درخواست كرد براي ساختن شهري زيبا، آرام و آرماني شهرداري را با پرداخت به موقع عوارض شهري ياري كنند تا شهرداري هم بتواند به تعهدات خود در آباداني شهر به موقع عمل كند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط