شنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۱

محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس:

آينده‌نگري شهرداري قزوين براي ارائه خدمات به شهروندان قابل تقدير است

داود محمدي، نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک در مجلس شوراي اسلامي گفت: احداث توقفگاه بزرگ اتوبوسراني امام علي(ع) با بهره‌گيري چند منظوره نشان از آينده‌نگري شهرداري قزوين است.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛  داوود محمدي در آئين افتتاح توقفگاه بزرگ اتوبوسراني امام علي(ع)، بازسازي 20دستگاه اتوبوس و راه‌اندازي يک دستگاه اتوبوس دو طبقه  که با حضور نمايندگان مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي، استاندار، اعضاي شوراي شهر، شهردار و ساير مسوولان استاني و شهري در ناحيه شهري مينودر در توقفگاه بزرگ اتوبوسراني امام علي(ع) برگزار شد، افزود: بهره‌گيري از توقفگاه بزرگ اتوبوسراني امام علي(ع) براي پدافند غيرعامل که ظرفيت توليد آب، برق و استقرار هزار چادر دارد نشان دهنده اين است که شهرداري قزوين در اجراي پروژه‌ها از همه ظرفيت‌ها براي ارائه خدمات به شهروندان استفاده مي‌کند.
وي اقدام شهرداري قزوين را براي بهره‌برداري از پروژه توقفگاه بزرگ اتوبوسراني امام علي(ع)، بازسازي 20دستگاه اتوبوس و راه‌اندازي يک دستگاه اتوبوس دو طبقه را ستودني دانست و از اعضاي شوراي شهر، شهرداري در اين راستا تقدير کرد.
محمدي با اظهار اينکه اميدواريم اقدامات ارزشمند شهرداري قزوين در راستاي ارائه خدمات به شهروندان ادامه پيدا کند، افزود: يکي از مولفه‌هاي توسعه شهر موضوع حمل و نقل عمومي است که در کلان شهرها اولويت با راه‌اندازي مترو و اتوبوس‌هاي تندرو و در ساير شهرها اولويت با ناوگان عمومي از جمله اتوبوس، ميني بوس و تاکسي است.
نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک در مجلس شوراي اسلامي با تاکيد بر ترويج فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومي مطرح کرد: با توسعه ناوگان عمومي براي شهروندان از نظر صرفه اقتصادي و کاهش آلايندگي استفاده از حمل و نقل عمومي اطمينان بخش خواهد بود.
وي با تقدير ازعملکرد مديرعامل سازمان اتوبوسراني شهرداري قزوين بيان کرد: بازسازي اتوبوس‌ها با بهترين کيفيت و شکل ظاهري خوب و با بهره وري بالا اقدام ارزشمندي است که جاي تقدير دارد.
نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک در مجلس شوراي اسلامي افزود: در زماني که با مشکل واردات اتوبوس به کشور مواجه هستيم بازسازي اتوبوس ها با تکيه بر توليد داخلي بهترين اقدام مي باشد.
وي در ادامه با اشاره به فاجعه تلخ منا گفت: از وزارت امورخارجه خواستار شديم تا از همه ظرفيت ها براي تعقيب حقوقي و قضايي آسيب ديدگان و جانباختگان فاجعه منا بهره بگيرد.
گفتني است؛ در پايان مراسم از رانندگان نمونه و عوامل اجرايي پروژه با اهداي لوح تقدير به عمل آمد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط