یکشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۲

نصرتي، شهردار قزوين مطرح کرد؛

ارائه خدمات خوب به شهروندان با همکاري نيروي انتظامي

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: با ارتباط مستمر با نيروي انتظامي خواهيم توانست خدمات خوبي را به شهروندان ارائه دهيم.

 

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در ديدار با فرمانده جديد نيروي انتظامي استان قزوين افزود: در 6 سال گذشته شهرداري قزوين با نيروي انتظامي مشارکت خوبي داشته است و اميدواريم اين همکاري‌ها ادامه‌دار باشد.
وي بيان کرد: نيروي انتظامي اصلي‌ترين دستگاهي است که با شهرداري همراه ميشود چراکه مشارکت نيروي انتظامي در زمان اجراي بيشتر پروژه‌هاي عمراني ضروري است.
نصرتي با بيان اينکه شهرداري قزوين تفاهم‌نامه‌هاي متعددي با نيروي انتظامي منعقد کرده است،گفت: زحمات مديريت گذشته قابل تقدير است.
راه‌اندازي يگان ويژه شهرداري پيشنهاد مي‌شود
سردار مهدي محمودي، فرمانده جديد نيروي انتظامي استان قزوين نيز در اين ديدار با تسليت به مناسبت جانباختن تعدادي از حجاج ايراني در منا گفت: با توجه به تجربه خوب شهرداري تهران و قم در زمينه راه‌اندازي يگان ويژه شهرداري پيشنهاد مي‌شود که شهرداري قزوين در اين زمينه اقدام کند.
وي با اشاره به تاثير عملکرد خوب شهرداري قزوين در اذهان عمومي گفت: آمادگي همکاري به صورت شايسته و تاثيرگذار با شهرداري قزوين در همه زمينه‌ها وجود دارد.
محمودي با اشاره به عملکرد موفق شهرداري قزوين گفت: شهر قزوين با داشتن ظرفيت‌هاي منحصر به فرد مي‌تواند در سطح ملي و فراملي معرفي شود.
فرماندهي نيروي انتظامي استان قزوين گفت: در گذشته همکاري اين دو مجموعه خيلي خوب بوده است که اميدواريم اين همکاري‌ها ادامه پيدا کند.
شايان ذکر است در اين جلسه جمعي از معاونين و مديران ارشد شهرداري حضور داشتند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط