دوشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۱۳

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين تشريح كرد؛

بيش از هزار اخطار کتبي براي ممانعت از ساخت و ساز غير مجاز

فرامرز صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين گفت: در شش ماهه اول سال جاري هزار و 233 مورد اخطار کتبي توسط واحد اجرائيات منطقه دو شهرداري صادر شده است.

 

به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين؛ فرامرز صادقي افزود: در شش ماهه اول سال 94 از ده مورد وظايف واحد اجرائيات، 1233 مورد مربوط به ممانعت از ساخت و ساز و تعميرات غير مجاز بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 45 درصد افزايش داشته است.
صادقي افزود: بعد از اقدامات فوق بيشترين اقدامات انجام شده مربوط به اخذ 314 مورد تعهد کتبي از متخلفان ساخت و ساز بوده و بعد از آن 304 مورد جمع‌آوري وسايل متخلفان ساخت و ساز به هنگام تخلف ساخت و ساز بوده است که نسبت به سال قبل 35 درصد رشد داشته است.
صادقي در ادامه تشريح عملکرد شش ماهه اول سال 94 واحد اجرائيات منطقه دو شهرداري بيان کرد: از ديگر اقدامات اين واحد مربوط به جمع‌آوري 168مورد وسايل و لوازم کار دستفروشان بوده است.
صادقي در پايان با تقدير و تشکر از همکاري و مساعدت شهروندان با مأموران واحد اجرائيات از آنان درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غير مجاز، سد معبر، دستفروشان مزاحم و غيره که آسايش و آرامش آنان را برهم زده و منظر شهري را به مخاطره مي اندازد با سامانه 137 تماس حاصل کنند.

 

تصاویر مرتبط