دوشنبه ۱۳۹۴/۰۷/۲۷

صلح جو، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين؛

هيئت‌هاي مذهبي حقوق شهروندي را سرلوحه کار خود قرار دهند

صلح جو، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: هيأت هاي مذهبي در مراسم هاي عزاداري حقوق شهروندي را سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، محمد حسين صلح  جو در ششمين همايش همياران محرم که با همکاري سازمان ، اداره کل تبليغات اسلامي و نيروي انتظامي قزوين در مسجد کريم اهل بيت (ع) برگزار شد، افزود: با توجه به اين که مجمومه مديريت شهري به دنبال تأمين رفاه شهروندان و عزاداران در اين ايام است، مي طلبد عزاداران با رعايت حقوق شهروندي ضمن اشاعه شعائر اسلامي، الگويي مناسب براي نسل جوان باشند.

وي با اشاره تأثير مثبت مشارکت شهروندان در انجام امور شهري، اظهار کرد: هر زمان مردم وارد ميدان عمل شده اند، شاهد موفقيت هاي چشمگيري بوده ايم، لذا با سهيم کردن مردم در ساماندهي مراسم هاي عزاداري محرم شاهد برگزاري عزاداراي شايسته سالار شهيدان در شهر خواهيم بود.

صلح جو خاطرنشان کرد: همياران محرم بازوي شهرداري و نيروي انتظامي هستند که نقش موثري در رفع ناهنجاري هايي که برخي از افراد ناآگاه  در ايام محرم در سطح شهر  ايجاد مي‌کنند، دارند.

وي از همياران محرم خواست در زمينه ترويج فرهنگ حقوق شهروندي در هيئات مذهبي فعاليت کنند و با مجموعه مديريت شهري را در اجراي بهتر امور ياري کنند.

عضو شور اي شهر قزوين اظهار  کرد:اميد است با عملکرد مناسب همياران محرم امسال شاهد کاهش توليد و انباشت زباله و رعايت نکات بهداشتي، ايمني و امنيتي باشيم.

صلح جو از هيئات مذهبي خواست تا در عزاداري ها با ايجاد آلودگي‌هاي صوتي غيرمتعارف باعث سلب آرامش ديگران نشوند و از  ايجاد راه‌بندان و ترافيک‌هاي غيرضروري حتي‌المقدور پرهيز  کنند، چرا که ممکن است جان و مال عده‌اي با اين کار به خطر بيفتد و حق مردم پايمال شود.

 

تصاویر مرتبط