چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

تقدیر از تاکسیرانان پیشکسوت قزوین به مناسبت روز پدر

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین گفت: ازتاکسیرانان پیشکسوت ناوگان تاکسیرانی قزوین به مناسبت ولادت باسعادت امام علی (ع) و روز پدر در سازمان تاکسیرانی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمد رضا وثوق نیا افزود: در این مراسم که با حضور حسین صلح جو عضو شورای اسلامی شهر برگزار شد، از زحمات تعدادی از تاکسیرانان پیشکسوت و باسابقه ناوگان تاکسیرانی قزوین به مناسبت گرامیداشت مقام شامخ پدر تقدیر به عمل آمد.

وی ادامه داد: در این جلسه، تاکسیران پیشکسوت به نمایندگی از تمامی تاکسیرانان پیشکسوت شهر قزوین در محیطی صمیمی به بیان مشکلات کاری شغل خود همچو وضعیت معیشت، بیمه، گرانی قطعات یدکی، سختی کار و معضل مسافربرهای شخصی پرداختند و در پایان مراسم، از این قشر خدوم و زحمتکش تقدیر به عمل آمد..

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه یادآور شد: تاکسی «امن ترین وسیله سفر و تاکسیران امین شهروندان» است و تاکسیرانان نیز جزو سرمایه های ارزشمند شهر و سفیران فرهنگی شهر هستند، بنابراین، از همشهریان عزیز خواهشمندیم  در ترددهای درون شهری خود حتماً از این وسیله امن استفاده کنند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط