شنبه ۱۳۹۱/۰۲/۱۶

رهبري منش،معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين؛

تحليل پرسش چهارم از پرسشنامه سنجش رضايت شهروندان

يکي از خدماتي که شهرداري در دستور کار خود دارد بهسازي و زيباسازي زمين هاي باير يا بناهاي مخروبه با نما سازي يا ديوارکشي است.

 

معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين گفت: يکي از خدماتي که شهرداري در دستور کار خود دارد بهسازي و زيباسازي زمين هاي باير يا بناهاي مخروبه با نما سازي يا ديوارکشي است.
جمال رهبري منش افزود:  با توجه به تأثير فراوان ظاهر شهر در سلامت روان شهروندان و ايجاد محيط زيبا ، شهرداري هرساله اقدام به ديوارکشي زمينهايي مي نمايد که بلااستفاده رها و محل تجمع زباله يا نخاله هاي ساختماني شده است و موجب آزار هر رهگذري را فراهم مي کند.
وي ادامه داد: همچنين بناهاي مخروبه و قديمي شهر که چهره نامتقارني با محيط خود ايجاد مي کنند نيز با هنر زيباي نقاشي، داراي رنگ و لعاب شده و تماشاي آن براي بينندگان شيرين مي گردد.
معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين اظهار کرد: در نظر سنجي از شهروندان در خصوص ميزان رضايت آنها از عملکرد شهرداري در اين خصوص در سال 1390 نشانگر فعاليت فراوان و اثربخش مجموعه کارکنان آن است . چرا که درصد رضايت شهروندان در مقايسه با سال 1389 با رشد قابل توجهي روبرو شده و بيانگر مسير حرکت درست شهرداري در اين زمينه است.
رهبري منش همچنين بيان کرد: در سال 1390 شهروندان ساکن در محله بلوار مدرس شمالي از منطقه 2 شهرداري، بيشترين ميزان رضايت در اين خصوص را با 75درصد اعلام داشته اند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط