شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۴

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:

کمک 5 میلیارد ریالی سازمان تاکسیرانی به شرکت تعاونی تاکسیرانان خرید جهت ارزاق و قطعات یدکی به نرخ دولتی

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از کمک 5 میلیارد ریالی سازمان تاکسیرانی به شرکت تعاونی تاکسیرانان جهت سرمایه در گردش خرید لوازم یدکی و ارزاق به نرخ دولتی برای رانندگان حوزه حمل بار و مسافر درون شهری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمد رضا وثوق نیا افزود: با توجه به سیاست های سازمان تاکسیرانی مبنی بر رفع دغدغه‌های معیشتی تاکسیرانان و موافقت شهردار  دریافت مصوبه از شورای اسلامی شهر قزوین، مبلغ 5 میلیارد ریال جهت خرید ارزاق و قطعات و ملزومات یدکی خودرو در اختیار شرکت تعاونی تاکسیرانان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با این مبلغ که توسط سازمان تاکسیرانی در اختیار شرکت تعاونی تاکسیرانان  قرار گرفت، از اول فروردین 1402 تا کنون، افزون بر 3438 حلقه لاستیک (پژو، سمند، پراید و پیکان)، 62 هزار لیتر روغن موتور، 11360 کیلو انواع برنج، 11 هزار کیلو شکر، 5500 کیلو قند، 108 کیلو چای و 2 هزار لیتر روغن خوراکی به قیمت مصوب دولتی در اختیار تاکسیرانان قرار گرفته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی یادآور شد: شرکت تعاونی تاکسیرانان تشکلی است خودجوش که از سال 1358 توسط خود تاکسیرانان تأسیس شده و تاکنون نیز خدمات مطلوبی را به رانندگان تاکسی ارائه کرده است، تاکسیرانان ارجمند می توانند از طریق عضویت در این شرکت تعاونی، از خدمات آن هر چه بیشتر بهره مند شوند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در خاتمه یادآور شد: رانندگان محترم تاکسی و بار از اقشار شریف و خدوم اجتماع هستند که خدمات مهم و مؤثری را به شهروندان ارائه می نمایند که امید است با این گونه اقدامات حمایتی، زمینه رضایت آنان و خدمت رسانی مطلوب تر به شهروندان فراهم شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط