یکشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۵

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل قزوین:

حسن تعامل و اهتمام شهرداری قزوین در مسئولیت اجتماعی مبتنی بر نوآوری ستودنی است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل قزوین گفت:حسن تعامل و اهتمام شهرداری قزوین در مسئولیت اجتماعی مبتنی بر نوآوری ستودنی است.

به گزارش روابط عمومی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین در اولین کارگاه آموزشی_ توجیهی رانندگان پرخطر شهر قزوین، ضمن قدردانی از زحمات معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین  در تهیه و تدوین شیوه نامه شناسایی و اصلاح رفتار ترافیکی رانندگان پر خطر و حادثه ساز، عنوان کرد: حسن تعامل و اهتمام شهرداری قزوین در مسئولیت اجتماعی مبتنی بر نوآوری ستودنی است.

 

این مقام مسئول افزود:  تعداد پرونده های تصادف منجر به جرح و فوت در ده ماهه سال ۱۴۰۱ حدود ۲۸۱۳ فقره پرونده بوده است که نسبت به مدت مشابه سال جاری، ۲۱ درصد کاهش یافته است‌.

 

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضا و شهرداری قزوین با مشارکت دستگاه های دارای تکلیف و با استفاده از ظرفیت های مردمی، با تمرکز بر الویت هایی همچون رفتارهای اجتماعی که بالاترین رتبه را در پرونده قضایی دارند، جرائم مربوط به تصادفات منجر به فوت ، نقص عضو ، فرهنگ سازی در راستای کاهش جرائم و آسیب های اجتماعی اقدامات جدی و سنجیده انجام دهند.


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین،در ادامه به شناسایی و حمایت  معلولان ناشی از تصادفات شهر قزوین تاکید کرد.


 وی افزود: معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم نسبت به شناسایی و حمایت های مالی و معنوی به معلولان ناشی از تصادفات اقدام خواهد کرد چرا که این امر یک وظیفه و مسئولیت اجتماعی برای تمامی دستگاه های  دارای تکلیف است.

این مسئول در خاتمه، تشکیل پرونده شخصیت با هماهنگی پزشکی قانونی،  تشدید نظارت پلیس راهور بر رانندگان درون شهری، بهبود فرهنگ ترافیکی در کاهش تصادفات درون شهری و برون شهری، در دستور کار سازمان خود قرار داد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط