یکشنبه ۱۳۹۱/۰۲/۱۷

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي، ورزشي شهرداري قزوين:

قزوين به مدت يک ماه ميزبان برنامه شاد سيرک بين المللي است

سيرك بين‌المللي پهلوان خليل عقاب از 16 ارديبهشت‌ماه به مدت يك ماه در قزوين، بلوار نوروزيان، ضلع جنوبي شهرداري منطقه‌ي 3، براي شهروندان برنامه‌هاي شاد اجرا خواهد كرد.

 

مديرعامل سازمان فرهنگي، ورزشي شهرداري قزوين افزود: در راستاي افزايش شور و نشاط اجتماعي و بهينه‌سازي اوقات فراغت خانواده‌ها و بويژه نسل جوان و با توجه به اينكه تعطيلات تابستاني نيز در پيش است يكي از سياست‌هاي سازمان فرهنگي، ورزشي كه از سه سال قبل دنبال كرده فراهم آوردن زمينه براي فعاليت سيرك در مجموعه شهري قزوين بوده است.
 
سعيد وزيري‌نژاد اظهارکرد: اين سيرك يكي از سيرك‌هاي حرفه‌اي كشور با در اختيار داشتن تجهيزات نوين است كه 70 درصد هنرمندان آن از كشورهاي كلمبيا، روسيه، اكراين، ازبكستان بوده و هنرمندان ايراني كه تمامي آنها در كشورهاي خارجي به فعاليت پرداختند و از دانش و مهارت كافي برخوردارند نيز در آن به ايفاي نقش مي‌پردازند.
 
وزيري‌نژاد در رابطه با تفاوت‌هاي سيرك امسال با سال قبل اضافه كرد: سيرك امسال حرفه‌اي‌تر از قبل بوده و برنامه‌هاي متنوعي را در دستور كار خود دارد ضمن اينكه از سكوها و صندلي‌هاي مدرن و استاندارد جهت رفاه حال بيشتر تماشاگران برخوردار است.
 
مديرعامل سازمان فرهنگي، ورزشي تصريح كرد: از سويي ظرفيت سيرك امسال گسترش‌يافته و هر سانس يك هزار نفر گنجايش دارد و چادر سيرك كاملا ضدحريق مي‌باشد.
 
وي يادآور شد: سعي كرديم تمام نقايص سيرك سال قبل را با مديريت سيرك جبران كنيم و در كنار آن از نقطه‌نظرات مردمي براي هر چه باشكوهتر برگزار كردن آن در سال آتي بهره ببريم.
 
وي تاكيد كرد: حركت مهمي در قزوين به مدت يك ماه آغاز مي‌شود و فضاي شهر درگير اجراي برنامه‌هاي مختلف اين سيرك بين‌المللي خواهد شد تا بخشي از خلا و كمبود برنامه‌هاي فرهنگي و شاد در قزوين جبران شود.
 
وي گفت: اميدوارم خانواده‌هاي قزويني و هم‌‌استاني‌ها بتوانند از اين برنامه بهره ببرند و نظرات سازنده‌ي خود را نيز به ما اعلام كنند.
 
گفتني است، سيرك پهلوان خليل عقاب در قزوين روزانه سه اجرا خواهد داشت، يك اجرا در صبح بوده، كه براي دانش‌آموزان با 50 درصد تخفيف و مبلغ 5 هزار تومان در نظر گرفته مي‌شود و دو اجرا در بعدازظهر از ساعت 17 تا 22 شب خواهد بود و قيمت بليط براي هر نفر 10 هزار تومان از اين مقطع تعيين شده است.
 
پايان پيام
 

 

تصاویر مرتبط