سه‌شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۲۴

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین:

فاز دوم پروژه احداث سالن ورزشی ناحیه منفصل شهری مشعلدار40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین با تأکید بر ضرورت توجه به حوزه ورزش و ارتقای سرانه های ورزشی درمنطقه یک از عملیات عمرانی فاز دو احداث سالن ورزشی در ناحیه منفصل شهری مشعلدار با 40% پیشرفت فیزیکی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ سید مهدی حاجی سید رضی افزود: امروزه توجه به امر ورزش به عنوان یک عنصر مهم تأثیرگذار در تمامی ابعاد جامعه مطرح است که در همین راستا و به منظور افزایش سطح آمادگی جسمانی و سلامت جامعه، ضرورت دارد در این حوزه اقدامات عمرانی صورت گیرد.

وی بیان داشت: با هدف افزایش سرانه های ورزشی و با توجه به پتانسیل و ظرفیتهای بالای ورزشی در این منطقه، عملیات عمرانی فاز دوم احداث سالن ورزشی در منطقه یک شهرداری در زمینی به مساحت 1876متر مربع و با اعتبار بیش از 160 میلیارد ریال آغاز شده است

این مقام مسئول با بیان اینکه این سالن ورزشی شامل زمین بسکتبال، والیبال و فوتسال، ساختمان اداری، تاسیسات و نگهبانی است.

 

حاجی سید رضی درپایان هدف از احداث این سوله ورزشی را افزایش سرانه فضاهای ورزشی ، تقسیم مساوی امکانات، ترغیب وتشویق جوانان به ورزش وپرکردن اوقات فراغت آنان عنوان کرد.

 

لازم به ذکر است؛ مدت اجرای فاز دوم این پروژه 9 ماه است و در حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه از ابتدای تیرماه سالجاری 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و عملیات سفت کاری این سالن در آینده نزدیک به پایان می رسد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط