پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۱۵

وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين:

نمايش"ديو،سي سي و بچه‌هاي جنگل" در فرهنگسراي بانو بر روي صحنه مي‌رود

سعيد وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت:همزمان با دهه مبارک فجر، نمايش «ديو،سي سي و بچه هاي جنگل» از 12 تا 30 بهمن ماه سال جاري در فرهنگسراي بانو بر روي صحنه مي رود.

به گزارش روابط  عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري نژاد،افزود: نمايش «ديو،سي سي و بچه هاي جنگل» از 12 تا 30 بهمن ماه سال جاري با هدف آموزش نکات اجتماعي و فرهنگ شهروندي با دو موضوع «استفاده بي رويه و غلط از تلفن همراه و تبلت» و «اهميت ايجاد همدلي و اتحاد جهت رسيدن به پيروزي» در سالن بانو حضرت زهرا (س) اين سازمان اجرا مي شود.

وي با بيان اين مطلب که سنين کودکي و نوجواني، سن بازي و تحرک مي‌باشد اما تبلت و فضاي مجازي چالشي جدي تربيتي است،اظهار کرد: بنابراين بايد از دوران کودکي آموزش هاي اجتماعي و مهارتي لازم به کودکان آموخته شود و نمايش ابزار مناسبي براي انتقال آموزش‌هاي اجتماعي و شهروندي به کودکان است.

اين مسئول اضافه کرد: اين نمايش ويژه کودکان و نوجوانان است،مربيان و مديران مدارس ابتدايي و راهنمايي و مهدهاي کودک مي‌توانند براي رزرو با شماره تلفن‌هاي 09124818725 و 09196590796 تماس بگيرند.

وزيري نژاد در پايان گفت: نمايش "ديو، سي‌سي و بچه‌هاي جنگل" به نويسندگي و کارگرداني «ابوالفضل قرباني» بر توليد و حاوي مضامين فرهنگ شهروندي در حوزه معضلات اجتماعي است که با مشارکت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قزوين و انجمن هنرهاي نمايش استان بر روي صحنه رفته است.

 پايان پيام

تصاویر مرتبط