2/7/2016

قاسمي، مدير عامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد:

استقبال شهر قزوين از دهه مبارک فجر

قاسمي،مدير عامل سازمان زيباسازي قزوين گفت: باتوجه به جايگاه والاي دهه مبارک فجر با فرا رسيدن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، مردم مومن کشورمان مراسم گراميداشت در مناطق مختلف کشور برگزار مي کنند تا ياد و خاطره امام راحل و شهداي انقلاب را زنده نگه دارند.

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ قاسمي با اشاره به اقدامات اين سازمان در اين ايام افزود: چهار سازه نوري مرتبط با دهه فجر بر روي تقاطع هاي غير همسسطح و آذين بندي و نور پردازي ميادين دفاع مقدس، ميدان اول و دوم کوثر، ميدان تهران قديم، سرداران، ميدان ازادي، ميدان ارتش و ميدان عارف نصب خواهد شد.

وي به خريد و  نصب بيش از 5000 هزار متر ريسه رنگي در خيابانهاي سپه، تهرانقديم، منتظري، امام خميني (ره)و طالقاني که از مسيرهاي پرتردد و شهر مي باشند، اشاره و اضافه کرد: همچنين پرچم کليه پايه پرچمهاي سطح شهر به تعداد 436 مورد در ميادين و تقاطعهاي غير همسطح و ميدان نصر با پرچم هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي تعويض مي شوند.

مدير عامل سازمان زيباسازي ادامه داد: طراحي، چاپ و نصب بيش از 500 متر مربع بنر در سطح شهر بر روي ابزارهاي تبليغاتي نيزاز ديگر اقدامات ان سازمان در راستاي گراميداشت دهه مبارک فجر خواهد بود.

قاسمي در ادامه از نورافشاني به مناسبت پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در شب 21 بهمن همزمان با تکبير الله اکبر مردم ايران اسلامي و مردم شريف و انقلابي قزوين خبر داد و گفت: همزمان با شب 21 بهمن ماه مراسم نورافشاني در زمين شقايق واقع در جنب پل نصر راس ساعت 21 شببا همکاري لشگر 16 زرهي ارتش جمهوري اسلامي برگزار خواهد شد و از شهروندان براي حضور در اين برنامه دعوت مي شود.

اين مسئول در پايان با اشاره به جلسه ستاد برگزاري مراسمات دهه فجر استان گفت: در اين جلسه مکانهايي جهت آذين بندي دستگاههاي اجراي مشخص شده است و سازمان آمادگي هر گونه مشاوره و همکاري در اين زمينه را با ديگر ارگان ها دارد. 

related images