یکشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۱۸

با حضور گسترده خانواده‌ها؛

اولين جشنواره ساخت آدم‌برفي برگزار شد

اولين جشنواره ساخت آدم‌برفي به مناسبت ايام دهه مبارك فجر با حضور گسترده خانواده‌ها در ايستگاه مقصد تله سي يژ قزوين برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ در اين مراسم كه با حضور مسئولان برگزار شد، هم‌زمان با اجراي جنگ شاد و مسابقات متنوع خانواده‌ها در كنار هم به ساخت المان‌هاي برفي در اشكال مختلف پرداختند.

بر اساس اين گزارش؛ پس از پايان مسابقه با بررسي هيئت‌داوران كه متشكل از يك كارشناس برجسته در رشته مجسمه‌سازي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين و برخي از اعضاء محترم شوراي شهر اسلامي قزوين و مديرکل دفتر شهري استانداري قزوين بود ،نفرات برتر تعيين شدند.

در اين گزارش آمده است؛ پس از داوري در نهايت به المان ساخته‌شده توسط  آقاي نوراللهي و خانم كارآمد با عنوان پير مردي در باد در بخش تخصصي رتبه اول برنده جايزه دوچرخه كوهستان اهدا شد و المان برفي ساخته‌شده توسط آقاي فلاح بهرامي با عنوان شتر در بخش عمومي رتبه اول برنده جايزه دوچرخه كوهستان شد.

 

در ادامه اين گزارش آمده است؛ المان برفي ساخته‌شده توسط آقاي حمزه‌اي با عنوان لاک‌پشت سنگي در بخش عمومي رتبه دوم برنده کوله‌پشتي و المان برفي ساخته‌شده توسط آقاي يعقوبي با عنوان تمساح و شكار در بخش تخصصي رتبه دوم برنده جايزه کوله‌پشتي شد.

همچنين المان برفي ساخته‌شده توسط آقاي حاجي فرجي‌ها با عنوان لاک‌پشت آرميتا در بخش تخصصي رتبه سوم برنده جايزه چادر مسافرتي و المان برفي ساخته شده توسط آقاي دميرچي با عنوان خرس در بخش عمومي رتبه سوم برنده جايزه چادر مسافرتي شد.

شاهرخ عطائي، مدير موسسه رفاهي تفريحي كاسپين قزوين در اين مسابقه از كليه دستگاه‌هاي اجرائي استان، فرمانداري و شهرداري قزوين، پليس راه استان، سازمان آتش‌نشاني، جمعيت هلال‌احمر، اداره برق، هواشناسي، سازمان زيباسازي، پاركها و فضاي سبز شهرداري قزوين، اورژانس، نيروي انتظامي استان و همكاران موسسه كاسپين تقدير و تشكر کرد.

وي گفت: با توجه به رضايتمندي ايجاد شده در خانواده‌ها براي برگزاري جشنواره ساخت آدم‌برفي در تله سي يژ قزوين و موقعيت مناسب و برف‌گير بودن و همچنين رضايتمندي شرکت‌کنندگان، مطرح شده است تا در تقويم سالانه موسسه رفاهي تفريحي كاسپين برگزاري اين جشنواره با کيفيت و کميت بيشتر قرار بگيرد.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط