دوشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۱۹

پژمانفرد،مدير منطقه يک شهرداري قزوين:

فراهم کردن امکانات رفاهي يکي از مهم‌ترين وظايف شهرداري است

پيمان پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: يکي از وظايف مهم شهرداري‌ تأمين نيازهاي شهري و توسعه خدمات است بنابراين بايد با برنامه‌ريزي‌هاي اصولي اين مهم در برنامه کار و اولويت شهرداري قرار گيرد.

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ پيمان پژمانفرد افزود: در اختيار داشتن منابع مالي با آن که خودکفايي شهرداري‌ها را تضمين مي‌کند، عاملي براي استقلال اين نهاد مردمي است.

وي تصريح کرد: همه اقدامات شهرداري با هدف حل نيازهاي زندگي شهروندي انجام مي‌شود که در اين‌باره نيز تأمين منابع درآمدي که پايداري از مهم‌ترين مؤلفه‌هاي آن است،امري بسيار مهم قلمداد مي‌شود.

مدير منطقه يک شهرداري قزوين اضافه کرد: فراهم کردن امکانات رفاهي به عنوان يکي از رسالت‌هاي بزرگ شهرداري‌ها امري حائز اهميت است که مسئولان اين ارگان با اتخاذ سياست‌هاي مختلف نسبت به آن اقدام مي‌کنند.

وي ادامه داد: از جمله مهم‌ترين اين سياست‌ها تامين منابع مالي به منظور اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي هدفمند درباره پاسخگويي مناسب به نيازهاي زندگي شهروندي است.

پژمانفرد يادآور شد: در اين راستا و به منظور تحقق اهداف ارائه به موقع عوارض از سوي مردم مي‌تواند شهرداري را در انجام طرح‌ها و پروژه‌ها خودياري دهند    .

 

تصاویر مرتبط