پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۲۲

Presence of the Mayor of Qazvin and Municipality staff in the ma

حضور شهردار قزوين و کارکنان شهرداري در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن

شهردار قزوين به همراه جمعي از معاونان و مديران و کارکنان شهرداري در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن حضور پرشور داشتند.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ راهپيمايان قزويني که ساعتي قبل از آغاز راهپيمايي در مسيرهاي اعلام شده تجمع کرده بودند، امروز با حضور پرشور و پررنگ خود، همگام با ديگر ايرانيان در تجديد بيعت با آرمان هاي معمار کبير انقلاب امام خميني (ره) و شهداي سرافراز ميهن اسلامي و همچنين تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري همصدا شدند.

بر اساس اين گزارش؛ راهپيمايان قزويني در اين تجمع بزرگ با مشت هاي گره کرده و فريادهاي 'الله اکبر الله اکبر، مرگ بر آمريکا، مرگ بر اسرائيل و ما اهل کوفه نيستيم، علي تنها بماند' صداي پشتيباني از نظام اسلامي و نفرت خود از استکبار جهاني را به گوش جهانيان رساندند.

'ما پيرو رهبريم، فرمان از او مي بريم'، 'دست خدا بر سر ما، خامنه اي رهبر ما'، 'با ولايت زنده ايم، تا زنده ايم رزمنده ايم' و 'ما ملت آگاهيم، پيرو ثارالله ايم' از ديگر شعارهاي مردم مومن و ولايتمدار قزوين در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن بود.

راهپيمايان قزويني همچنين با سر دادن شعارهايي با مضامين حضور در انتخابات اسفند ماه امسال، عزم و اراده خود را براي شرکت پرشور و گسترده در پاي صندوق هاي راي اعلام کردند.

حضور اقشار و گروه هاي مختلف مردم اعم از پير و جوان، زن و مرد، دانش آموز و دانشجو، کارگر، کارمند و کشاورز و همچنين اصناف و بازاريان، فرهنگيان، ورزشکاران، روحانيون و طلاب، نيروهاي مسلح، جانبازان و خانواده هاي معظم شهدا به همراه مديران و مسوولان استاني در راهپيمايي سي و هفتمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در قزوين چشمگير و قابل توجه بود.

در پايان راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در قزوين، راهپيمايان با تجمع در گلزار شهداي قزوين با فريادهاي بلند الله اکبر، خامنه اي رهبر بندهاي قطعنامه سراسري سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي را مورد تاييد و تاکيد خود قرار دادند.

اکرمي، مسئول فرهنگي نهاد رياست جمهوري:

اتکا به مکتب، رهبري و مردم رمز موفقيت انقلاب و تداوم آن است

 مسئول نهاد فرهنگي رياست جمهوري در جمع راهپيمايان قزوين در گلزار شهداي قزوين با اظهار اينکه مردم با نداي الله‌اکبر به صحنه آمدند، گفت: اين مردم با نداي قرآن و امام (ره) استقلال و آزادي و جمهوري اسلامي، انقلاب را به پيروزي رساندند.

اکرمي با اشاره به اينکه انقلاب ايران معجزه‌اي بزرگ بود، افزود: مردم دست استعمار و استکبار را از منافع کشور قطع کردند.

وي بابيان اينکه مردم در هيچ زماني رهبري را تنها نگذاشته‌اند، تصريح کرد: اراده مردم مي‌تواند همه موانع را از پيش رو بردارد.

 مسئول نهاد فرهنگي رياست جمهوري با اشاره به اينکه انتقاد در جامعه لازم است تأکيد کرد: اما نبايد اخلاق را زير پا بگذاريم و با تهمت و فحش و ناسزا و تفرقه به انسجام ملي آسيب بزنيم.

قابل، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان:

تقويت نظام، عبادت است

حجت‌الاسلام علي قابل، رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قزوين نيز در اين آئين با اظهار اينکه مردم ايران اسلامي امروز با شرکت در راهپيمايي 22 بهمن بار ديگر با امام، رهبري و شهداپيمان محکم بستند، تصريح کرد: تقويت نظام امروز يک عبادت محسوب مي‌شود زيرا دشمنان زيادي درصدد آسيب رساندن به اين انقلاب هستند.

در پايان راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن در قزوين، قطعنامه 13 ماده‌اي قرائت و با تکبير حاضران مورد تأييد قرار گرفت.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط