جمعه ۱۳۹۴/۱۱/۲۳

از سوي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين صورت گرفت؛

برگزاري دومين جلسه هماهنگي پنجمين جشنواره اسباب بازي در قزوين

دومين جلسه هماهنگي پنجمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز با حضور مديران و کارشناسان سازمان هاي مديريت پسماند،حمل و نقل و ترافيک،آتش نشاني،زيباسازي و پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين در سالن جلسات سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛وزيري نژاد،مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در اين جلسه بر توجه ويژه به افزايش کيفيت برگزاري جشنواره،پوشش نقاط ضعف سال گذشته و اهميت دادن به نتايج نظرسنجي به عمل آمده سال قبل تاکيد کرد.

سعيد وزيري نژاد افزود:اين جشنواره با هدف تبديل قزوين به مقصد گردشگري و افزايش جذابيت براي گردشگران و همچنين تاکيد بر اهميت بازي و اسباب بازي در رشد و خلاقيت کودکان و احياي بازيهاي بومي محلي نقاط مختلف کشور اسلامي‌مان در دستور کار شهرداري قرار گرفته است.

وي اظهار کرد:اجراي برنامه هاي متنوع،با کيفيت، جذاب و مفرحي آموزشي باعث مي گردد تا برگزاري جشنواره دو چندان شود، لذا انتظار مي رود صاحبان غرفه هاي جشنواره اين موارد مهم را در چيدمان غرفه ها و اجراي برنامه هايشان براي کودکان امروز و ديروز لحاظ کنند.

اين مسئول از سازمان هاي تابعه شهرداري قزوين که در جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز غرفه دارند خواست تا از تکنيک بازي جهت اجراي مسابقه و انتقال مفاهيم آموزش شهروندي به کودکان استفاده کنند، اين مهم ضمن تخليه هيجان کودکان،اثربخشي بيشتري در انتقال مطالب آموزشي به کودکان خواهد داشت.

وزيري نژاد با تشريح برنامه هاي پنجمين جشنواره بين المللي بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز از فعال شدن بخش بين الملل جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز خبر داد و گفت: درصدد هستيم تا در اين جشنواره از قصه گويان خارجي و عروسک هاي ملل کشورهاي مختلف دنيا استفاده کنيم.

در اين جلسه سازمان مديريت پسماند،سازمان حمل و نقل و ترافيک، سازمان آتش نشاني، سازمان زيباسازي، سازمان پارک ها و فضاي سبز به تشريح برنامه هاي پيش روي خود در پنجمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز پرداختند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط