شنبه ۱۳۹۴/۱۱/۲۴

به همت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛

جشن بزرگ انقلاب در قزوين برگزار شد

جشن بزرگ انقلاب شب 22 بهمن ماه سالجاري با حضور شهروندان قزويني، جمعي از مديران و اعضاي شوراي شهر قزوين و مهرواره شريفي نيا، بازيگر نقش کيميا در سالن آمفي تئاتر مجموعه دانشگاه فرهنگيان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ هنرمندان قزويني با اجراي برنامه‌هاي گوناگون، دهه فجر امسال را در ياد شهروندان قزويني ماندگار کردند و حال و هواي دوران انقلاب را در ذهن ها بار ديگر تداعي کرد.

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در اين مراسم با گراميداشت ايام دهه مبارک فجر و ياد و خاطره شهداي انقلاب گفت: آسايش و امنيت امروز را مديون شهداي انقلاب اسلامي و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستيم، لذا بايد با حفظ آرمان هاي انقلاب و پيروي از سيره عملي شهدا قدردان فداکاري و جانفشاني هاي آنان باشيم.

وي در ادامه از برگزاري پنجمين جشنواره بازي و اسباب بازي کودکان ديروز و امروز در ايام نوروز 95 خبر داد و اظهار کرد: اين جشنواره سوم تا 10 فروردين ماه براي عموم مردم در مجموعه تاريخي سعدالسلطنه برگزار مي شود.

اين مسئول خاطرنشان کرد: برپايي غرفه هاي جذاب آموزشي، اجراي بازي بومي، محلي، نمايش هاي شاد و برگزاري جنگ هاي شاد و مفرح را از جمله برنامه هاي اين جشنواره برشمرد.

وزيري نژاد از برگزاري اجلاس جهاني ابريشم با حضور 67 کشور در شهريور ماه 95 خبر داد و گفت:همچنين به مناسبت روز قزوين ويژه برنامه هاي خوبي را براي شهروندان قزويني و گردشگران در سطح شهر قزوين خواهيم داشت.

صديقي،عضو شوراي اسلامي شهر قزوين نيز گفت:استقلال،آزادي، جمهوري اسلامي شعار اصلي انقلاب اسلامي ايران است، ملت ايران با اين چهار کلمه و با رهبري بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، امام خميني (ره) موفق شدند انقلاب شکوهمند ايران را به پيروزي برسانند و با نثار خونشان و مقابله با توطئه هاي مستکبران و استعمارگران جهان تا به امروز آن را حفظ نمايند.

محمد رضا صديقي افزود: انقلاب اسلامي با جانفشاني و ايثارگري جانبازان به اقتدار امروز دست يافته است و به برکت شجاعت، فداکاري و ايستادگي زنان و مردان ايران زمين امروز مي توانيم حلاوت شيريني انقلاب اسلامي را بچشيم، لذا امروز بايد خاک پاي خانواده شهدا را توتياي چشمانمان کنيم و در حفظ آرمان هاي انقلاب اسلامي و دين اسلام کوشا باشيم.

اجراي مسابقه،نمايش هاي طنز،سرگرمي با حضور هنرمندان و بازيگران سطح ملي و استاني، اجراي برنامه اي ويژه کودکان و نوجوانان با حضور شخصيت عروسکي خان بابا، تبيين دستاوردهاي انقلاب اسلامي در قالب فيلم و عکس از جمله ويژه برنامه هاي جشن بزرگ انقلاب بود، همچنين اين مراسم به صورت مستقيم از شبکه استاني براي هموطنان استان قزوين پخش شد.

 

تصاویر مرتبط