دوشنبه ۱۳۹۱/۰۲/۲۵

منجم، رييس اداره روابط عمومي شهرداري قزوين:

آخرين اقدامات مديريت شهري قزوين در نمايشگاه دستاوردهاي دولت به نمايش درآمد

شهرداري قزوين براي به نمايش گذاشتن آخرين دستاوردها و اقدامات مديريت شهري در نمايشگاه دستاوردهاي دولت نهم و دهم در استان قزوين حضور يافت.

 

 رييس اداره روابط عمومي شهرداري قزوين گفت: همزمان با يکصدمين سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به استان‌ها نمايشگاه دستاوردهاي دولت نهم و دهم در سراي سعدالسلطنه قزوين افتتاح شد كه شهرداري قزوين در اين نمايشگاه حضور پررنگي دارد.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ علي رضا منجم افزود: در اين نمايشگاه شهرداري قزوين عملکرد و فعاليت‌هاي معاونت و سازمان هاي وابسته شهرداري قزوين را  به صورت قاب عکس، بروشور، فيلم و پرتال شهرداري در معرض ديد عموم قرار داده است.
وي با اظهار اينكه تاكنون مسئولان و شهروندان استقبال خوبي از غرفه شهرداري قزوين در  اين نمايشگاه داشتند، بيان كرد: در غرفه شهرداري قزوين به طور كامل روند توسعه شهر و اجراي پروژه‌هاي شاخص اطلاع رساني شده است و شهروندان مي‌توانند از آخرين اقدامات شهرداري مطلع شوند.
گفتني است؛ نمايشگاه دستاوردهاي دولت در استان قزوين تا 27 ارديبهشت ماه در سراي سعدالسلطنه برپاست و عموم مردم مي توانند همه روزه از ساعت 9 صبح تا 12 و 4 تا 8 بعدازظهر از آن ديدن کنند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط