پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۲/۱۳

با حضور مسوولان کشوري و استاني و ميهمانان خارجي؛

فاز سوم دهکده طبيعت شامل بخش گوشتخواران افتتاح شد

فاز سوم دهکده طبيعت شامل بخش گوشتخواران با حضور مسوولان کشوري و استاني و ميهمانان خارجي در بوستان ملي باراجين افتتاح شد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ مسعود نصرتي شهردار قزوين در اين آئين افتتاح گفت: همزمان با روز حيات وحش در يک حرکت ملي با حضور مسئولان کشوري و ميهمانان خارجي فاز سوم اين طرح بزرگ در بوستان ملي باراجين افتتاح شد.

نصرتي از دهکده طبيعت به عنوان يکي از طرح‌هاي در حال توسعه و  منحصر بفرد طبيعي در کشور ياد كرد و گفت: اين بخش از دهکده طبيعت شامل 15 هزارمترمربع زيستگاه ميوه خواران، ميمون، گرگ، روباه، خرس هر کدام دو خانواده است.

وي با بيان اينکه فاز سوم دهکده طبيعت داراي دو بخش 1200 مترمربع فضاي مسقف و 1800 متر فضاي مسقف است، بيان کرد: براي راه‌اندازي اين مرحله 4 ميليارد تومان اعتبار هزينه شده است.

گفتني است؛ در اين روز همچنين پروژه احداث المان هما به عنوان نماد تنوع زيستي استان قزوين در دهکده طبيعت به زمين خورد.

بر اساس اين گزارش؛ همچنين در اين روز با حضور مسوولان کشوري و استاني و ميهمانان خارجي طرح کاشت سه هزار اصله نهال در بوستان ملي باراجين آغاز شد که در اين طرح از اين پس با حضور شخصيت هاي کشوري و استاني در قزوين يک نهال به نام يک شهيد و فرد غرس کننده ثبت و ضبط خواهد شد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط