شنبه ۱۳۹۴/۱۲/۱۵

موسي‌‌خاني، معاون عمليات سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

نجات معجزه آساي بانوي 37 ساله از چاه 15 متري

قدير موسي خاني، معاونت عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: با تلاش آتش نشانان، بانوي 37 ساله قزويني پس از سقوط در چاه 15 متري حياط خانه مسکوني به طرز معجزه آسايي نجات يافت.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ در تماس با سامانه 125 در ساعت 10 و 51 دقيقه روز شنبه پانزدهم اسفند ماه، از سقوط خانمي در چاه حياط منزل مسکوني در بلوار خرمشهر قزوين خبر داده شد که بلافاصه نيروهاي امداد و نجات ايستگاه‌هاي 1 و 3 اين سازمان در کمتر از 3 دقيقه به محل اعزام و مشاهده کردند بر اثر افکن چاه آب منزل مسکوني، بانوي 37 ساله‌اي به عمق 15 متري سقوط کرده است.

موسي خاني افزود: با توجه به سست بودن کف حياط و ريزش هاي پي در پي آن به داخل چاه افزود: آتش نشانان با سرعت عمل با نصب کارگاه نجات بطور معجزه آسايي اقدام به خارج کردن مصدوم از درون چاه کرده و محل را ايمن سازي کردند.  

موسي خاني با اشاره به شدت حادثه، عدم آسيب ديدگي اين بانوي 37 ساله را در ابتدا خواست خدا و سپس تلاش نيروهاي آتش نشان دانست و اعلام کرد: با توجه به خانه تکاني هاي پايان سال و شستشوي فرش ها در داخل حياط منازل و نفوذ آب به داخل زمين، احتمال افکن چاه ها وجود دارد و از شهروندان خواست بصورت دوره‌اي از چاه‌هاي منازل توسط کارشناسان و متخصصان بازديد بعمل آورند.

 

تصاویر مرتبط