5/17/2012

حاجي زاده، مديرعامل بانك شهر:

بانك شهر آمادگي همكاري و مشاركت در همه حوزه‌ها با شهرداري‌ها دارد

كمك به توسعه و آباداني شهرهاي کشور سرلوحه فعاليت بانك شهر قرار دارد.

 

مديرعامل بانك شهر گفت: بانك شهر فرصت‌هاي جديدي را براي شهرداري‌ها ايجاد كرده است تا توسعه شهرها با سرعت ادامه پيدا كند.
به گزارش روابط عمومي شهرداري قزوين؛ غلامرضا حاجي زاده در در نشست مشترک مسئولين شهرداري قزوين و بانک شهر در شهرداري قزوين ضمن تشكر از مديريت شهري براي برپايي اين نشست افزود: بانك شهر بايد به گونه‌اي از شهرداري‌ها حمايت كند تا توسعه شهرها در شان و منزلت شهروندان باشد.
حاجي زاده با اظهار اينكه بانك شهر متعلق به شهرداري ها براي توسعه و آياداني شهر است، افزود: در سال 90نسبت به سال 89 مجموعه سپرده هاي اصلي بانك شهر 72درصد افزايش يافته است و همچنين افزايش سرمايه 100 درصدي به ميزان 4 هزار ميليارد ريال پس از دريافت مجوز‌هاي لازم و طرح پيشنهاد هيات مديره به مجمع عمومي فوق‌العاده و موافقت  مراتب توسط صاحبان سهام،اقدامات لازم براي پذيره‌نويسي به‌عمل خواهد آمد‌.
مديرعامل بانك شهر با تشريح عملكرد بانك شهر در سال 90و مقايسه آن با سال 89گفت: ارائه خدمت صادقانه به اقشار مختلف مردم و كمك به توسعه و آباداني شهرهاي کشور سرلوحه فعاليت بانك شهر قرار دارد.
اين مقام مسوول اضافه كرد: در سال جاري رويكرد بانك شهر بر اين است كه در مدت كوتاه در جايگاه واقعي خود قرار گيرد تا شان و منزلت شهرداري‌ها حفظ شود.
وي با اشاره به اينكه در سال 90 بانك شهر در حوزه نفت و گاز و عمران شهري نقش اساسي داشته است، بيان كرد: بانك شهر در برنامه بلندمدت تلاش دارد، جايگاه اين بانك را به مقام اول تا سوم بين بانك‌هاي بزرگ برساند.
حاجي زاده با بيان اينكه در سال جاري به شعب‌هاي بانك شهر 170 شعب ديگر افزايش خواهد يافت و تلاش داريم اين عدد را به 207 برسانيم، افزود: سال 91 براي بانك شهر با توجه به رويكردها و برنامه‌ها، سال پرتحركي است.
مديرعامل بانك شهر با تاكيد بر افزايس سرمايه بانك و حمايت‌هاي شهرداري‌ها گفت: همكاري و مساعدت به موفع شهرداري قزوين براي آورده سرمايه قابل تقدير است.
اين مقام مسوول با اظهار اينكه امروز بانك شهر با تغييرات اساسي در راستاي تجهيز و ارتقاي شركت ها روبرو است، بيان كرد: بانك شهر امروز آمادگي همكاري و مشاركت در حوزه‌هاي سرمايه گذاري، پروژه مشاركتي و استفاده از امكانات شركت ها با شهرداري‌ها دارد.
حاجي زاده با تاكيد بر اينكه شهرداري ها مشتري بزرگ اين بانك هستند اما فعاليت بانك شهر منحصر به شهرداري‌ها نيست، گفت: بانک شهر بانکي مردمي است و تمامي شهروندان مي توانند از خدمات بانک شهر استفاده کنند.
وي ادامه داد: مردم با سرمايه گذاري در اين بانك علاوه بر اينكه از سود سپرده خود و تمامي خدمات بانکي بهره مند مي شوند، در عمران و آباداني شهر خود نقشي اساسي ايفا خواهند کرد.
مدير عامل بانک شهر با بيان اين كه تامين منابع مالي شهرداري ها در اجراي پروژه هاي توسعه اي و عمران شهري، ارتقاي بانكداري الكترونيكي و ارائه خدمات جديد به شهروندان از مهم ترين اهداف بانك شهر است، اضافه كرد: زيرساخت هاي سخت افزاري و نرم افزاري بانك شهر در حال تکميل است و متخصصين اين بانک در پي دستيابي به تکنولوژي هاي جديد براي ارائه خدمات شايسته تر به شهروندان هستند.
وي به صدور و توسعه كيف پول بانك شهر در كشور اشاره و بيان كرد: كيف پول خرد در همه حوزه‌هاي كه مديريت شهري خدمات ارايه مي‌كند به صورت سراسري قابل استفاده است.
حاجي زاده با بيان اينكه كيف پول در تاكسي، اتوبوس، مترو ، دكه هاي روزنامه فروشي، فروشگاه هاي شهروندي و غيره قابل استفاده است، افزود: مهم‌ترين مزيت اين كارت اين است كه يك شهروند مي‌تواند در هر شهري از اين كارت استفاده كند.
وي با بيان اينكه در حال حاضر 50هزار كارت صادر شده است، بيان كرد: شهرهاي تهران،همدان،تبريز،شيراز، مشهد، اصفهان و قزوين در الويت قرار دارند و در آينده نزديك به سرعت قابليت عملياتي شدن دارد و هم اكنون در تهران و شيراز در حال استفاده است.
پايان پيام
 
 
 

 

related images