سه‌شنبه ۱۳۹۱/۰۳/۱۶

هنرور، مديرامورهماهنگي شهرقزوين:

انتظار مي‌رود با همكاري مسوولان احداث پل "شهيد رجايي" طبق برنامه زمان بندي به اتمام برسد

انتظار مي‌رود با همكاري مسوولان استاني و شهري احداث پل "شهيد رجايي" طبق برنامه زمان بندي به اتمام برسد.

 

مدير امور هماهنگي شهرقزوين گفت: تمامي پروژه‌هاي شهرداري قزوين در راستاي ارائه خدمات مطلوب به شهروندان اجرايي مي‌شود.
به گزارش اداره روابط عمومي شهرداري قزوين؛ عليرضا هنرور در جلسه كميته فني هماهنگي پروژه پل "شهيدرجايي" با تشكر از مساعدت و همكاري همه جانبه شركت گازاستان با مجموعه شهرداري قزوين در اجراي اين پروژه افزود: انتظار مي‌رود با توجه به همكاري تمامي مسوولين استان از يكسو و حمايت هاي همه جانبه شوراي اسلامي شهرقزوين از سويي ديگر پروژه احداث پل "شهيد رجايي" نيز در مدت معين شده به اتمام برسد.
وي شهروندان را اصلي ترين سرمايه‌هاي معنوي شهرداري قزوين دانست و بيان كرد: تمامي پروژه هاي شهرداري قزوين در راستاي ارائه خدمات مطلوب به شهروندان صورت خواهد گرفت.
هنرور از پل "شهيد رجايي" بعنوان بزرگترين پروژه شهرداري قزوين ياد كرد وافزود: پل "شهيد رجايي" در انتهاي بلوارآزادگان، ابتداي ورودي شهرك كوثر در حال احداث است.
محمدصالحي، رييس شركت گاز ناحيه قزوين در پروژه پل "شهيدرجايي" نيز گفت: اين شركت در اجراي پروژه‌هاي شهري در كنار شهرداري قزوين بوده و همكاري همه جانبه‌اي خواهد داشت.
وي با اظهاراينكه شركت گاز استان قزوين با تمام امكانات و توان فني خود در خدمت مردم استان قزوين است، تصريح كرد: اين پروژه محل آزمون ما در خدمت رساني به مردم است و برهمين اساس تلاش خواهيم كرد تا در مدت زمان كوتاه و با كمترين هزينه ممكن وظيفه خود را به انجام رسانده و در اين آزمون نيز در پيشگاه خداوند و شهروندان فهيم شهرقزوين سربلند بيرون آييم.
 صالحي با اشاره به تاسيسات زيرزميني محل اجراي پروژه خاطرنشان كرد: با توجه به بررسي هاي بعمل آمده و بازديدهاي ميداني از يكسو و نقشه‌هاي زيرزميني ازسوي ديگر كارمطالعاتي جابجايي لوله هاي گازانجام شده و انتظار مي رود حداكثرتا پايان نيمه اول تيرماه  كليه لوله هاي گاز جابجا شود.
مسوول تعميرات شبكه شركت گازاستان قزوين در پايان اظهاراميدواري كرد: باتوجه به تخصص كارشناسان فني اين شركت وهمت نيروهاي انساني هيچ گونه قطعي گاز را در محور اجراي پروژه پل "شهيدرجايي" نداشته باشيم.
 
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط